Ahdistuneisuus, viiltely, itsetunto, koulustressi

Ahdistuneisuus, viiltely, itsetunto, koulustressi

Käyttäjä jenssii aloittanut aikaan 12.09.2018 klo 23:53 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä jenssii kirjoittanut 12.09.2018 klo 23:53

Moi!

Nyt on pakko saada purettua näitä tunteita tai en kestä enää kauaa.

Oon ollut kohta kolmen vuoden ajan ahdistunut, mulle tulee vaan ahdistava olo ilman että tiiän syytä sille.

Oon myös yli vuoden viilellyt, pystyin olla kesän ilman sitä, mut eilen ratkesin taas. Musta on alkanut tuntumaan siltä, etten selvii elämästä. Haluaisin kuolla, mietin sitä joka päivä. Mut tiiän ettei musta olis tekemään mitän sellasta itelleni, joten sitä ei tarvii pelätä.

Oon kolmen vuoden ajan myös vihannut kaikkea itessäni, ja nyt se tunne on voimakkaampi, kuin koskaan.

Oon käyny psykologilla puhumassa mut ei siitä oo ollu apua😞

Miten mä tuun ikinä pääsemän tästä pahasta olosta eroon?!

Käyttäjä Inkkuu kirjoittanut 14.09.2018 klo 18:33

moih!
Mulla on kans ollu jo pitkään ahistuneisuutta, viiltelyä ja kuoleman halua. Jos sille psykologille puhuminen ei auta, nii kysy et voisitko puhua jollekkin toiselle ammattilaiselle, tai mulle turvalliselle aikuiselle.

Itelle autto parhaiten se, et ope näki mun kädet, ja puhuin sit sen kanssa, nyt oon oppinu purkamaan mun pahaa oloa värittämiseen, kirjottamiseen ja lenkkeilyyn. En ois kyl uskonuvielä syksyn alussa siihen et tuun joksus olemaan viiltelemättä useeman viikon, mut nyt oon jo kolmatta viikkoa ollu ilman viiltelyä!

Eli kannattaa puhua, se auttaa kyl, vaikka siltä ei nyt vielä tunnu☺️❤️ tsemppii paljon, ja muista sullakin on tarkoitus, eikä sun aika oo vielä lähtee<3