Mä oon kohta 17 vuotias. Ja jotenki musta aina tuntuu kun ei ahdista, et mun elämässä ei oo mitään. Niinku siitä puuttuis jotain. Mä oon tunnepuolen ihminen, eli ahdistus on aina hyvin voimakasta ja onnen tunteet kans. Mä en oo ikinä seurustellu, ja kyllähän minä haluaisin: Tai pikemminkin tuntisin olevani valmis seurustelemaan. Mutta niin kauvan ku en voi rakastaa itteäni, ei voi kukaan muukaan. Sen mä oon oivaltanu.
Mä en oo ihan normaali. Tai ei kukaan meistä oo normaali. Mut mä en oo naisellinen. Mä oo poikamainen. Mä kävelen ku pojat ja pukeudun semmosiin rentoihin vaatteisiin. Uskosin että myös mun poikamaisuus on ajanu nämä mieshenkilöt pois.
Mua on kiusattu melkein 9 vuotta. Enää sitä ei tapahdu, jos viime vuotta ei lasketa. Ei se ollut suoranaista kiusaamista. Sääliviä katseita, naureskelua ja ivallista äänensävyä. Mutta millään mä en voinu todistaa että ne kaikki oli suunnattu mulle. Ei mun tarvinu, mä tiesin. Mua pilkattiin siitä, kun olin ihastunut. Ja tavallaan mä nyt ymmärrän miksi. Kuka poika haluaisi seurustella hieman itseltään vaikuttavan tytön kanssa, joka ei ole naisellinen ja jolla ei oo muotoja nimeksikään. En ole ylipainoinen enkä alipainoinen. Olen omasta mielestäni ihan helvetin hyvässä kunnossa. Ja näytänkin hyvältä, aina silloin tällöin.
Mun on paljo helpompi olla poikamainen, mua kun ei oo ikinä hyväksytty tohon nais-porukkaan. Mut ottaa päähän se, ettei kelpaa kellekään tän mun poikatyylini takia. Ja mulle ei kannata alkaa sanomaan että oo se mitä olet, älä yritä olla väkisin jotain muuta. Mut on ajettu tähän pisteeseen, on hemmetin hankala muuttaa tottumuksiaan.
Ei mulla oo kiire seurustelemaan, mut mikään juttu nuiden miespuolisten ihmisten kohalla ei oo toiminu ja alkaa vähä mietityttää että miksi. Tiiän että myös mun ujous on siinä osana, mut se poikamainen tyyli. Se korostuu koulussa. Mä puollustaudun sillä. Mä heijastan takaisin niihin pilkkaaviin poikiin niiden oman tyylin.
Kai mä oon hieman epänormaali, ja mun ajatukset ja puheet on tosi outoja. Ei kukaan sitä mulle sano, mut alkaa pikkuhiljaa tuntua siltä. Tässä on puolentoista vuoden aikana alkanu päänuppi naksahtelemaan pelottavasti. Aina kun luulee että "tästä alkaa uusi elämä" niin mikään ei muutu. En haluais vaihtaa paikkakuntaa ihan vaan sen takia, että vois alkaa uusia säätöjä järjestämään yms. Mul on täällä ihanat ystävät ja lukio. Mun onneksi suurin osa niistä inhottavista ihmisistä käy lukion kolmessa vuodessa, mä käyn neljässä.
Mul on ihania ystäviä, mut ei ne enää riitä mulle. Niillä on omat ihastuksensa/seurustelukumppaninsa. Mulla ei oo kumpaakaan. En mä välttämättä haluais serustella, koska oon vähä tämmönen. Mut ois kiva kelvata jollekin. Puhun taas ristiriitaisia. 😞
Paha olla ku tuntuu ettei koskaan oo tavallinen. Joskus nautin omasta "epänormaalisuudesta". Mutta en enää. Haluaisin olla vastakkaisen sukupuolen edustajien silmissä edes vähän viehättävä.☹️
ja kohta joku toteaa että murrosikäisen korvien välissä tapahtuvaa hormonien aiheuttamaa toimintaa mikä helpottaa ajanmyötä. En jaksa uskoa tota enää.😟