AHDISTAA! En tiedä mitä tehdä...
Tarvitsen nyt todellakin apua! ☹️ Tuntuu että mulla ei oo ketään kelle voisin puhua näistä asioista, sen takia tulin tänne… Tuskin ketään kiinnostaa, mutta olis ihanaa jos joku vastais…. Mua ahdistaa joka päivä☹️ mietin näitä asioita yksin ollessani koko ajan ja alan itkeä… Itken usein itseni uneenki… Kaikki liittyy poikaystävääni..en tiedä pitäiskö mun lähteä tästä parisuhteesta vai jäädä..
Mun tunteet on haalistunu ja mä oon tosi epävarma mun tunteista. En tiedä rakastanko poikaystävääni oikeesti vai onko se mulle vaan paras ystävä.. Ei se vaan tunnu enää siltä oikeelta.. ollaan oltu yhessä ny melkein 8kk. Täs ajas on ehtiny tapahtuu kaikenlaista.. se mm. pussas toista naista yksis bileis mistä minä olin jo lähteny.. muuta ei kuulemma tapahtunu ja se oli kuulemma vain yksi pieni pusu… no annoin sen anteeksi. Ei olla harrastettu varmaan 2kk seksiäkää… en tiä miks?…Mutta eniten mua ärsyttää sen juominen.. Se muuttuu aiva eri ihmiseks.. Ja se suuttuu helposti ja on tosi ilkee välillä…Oon sanonu sille että en tykkää ku se juo niin paljon ja siitä millaseks se muuttuu… Mä en halua mitään jätkää joka juo usein, koska isä on ollu alkoholisti koko mun lapsuuden ajan ja pilannu sen sillä juomisellaan.. en halua että mun tämäki elämän vaihe pilataan alkoholilla… ja jos se suuttuu sillon ku se juo se alkaa uhkailla että se tappaa ittensä… niin on käyny jo ainaki 5 kertaa.. Se on ihan hirveetä enkä tiä kestänkö enää seuraavaa kertaa.. Mä en tiedä tekiskö se oikeesti ittellensä jotain vai uhkaileeko vaa mutta aika totiselta se on aina vaikuttanu☹️ Lisäksi meillä ei oo mitää yhteistä.. Mä tykkään liikkua ja urheilla, käydä salilla! Mutta sitä ei kiinnostaa ollenkaa urheilu.. ja se on lihonukki 10kiloo meiä seurustelun aikana…. Se alkaa jo hieman ällöttää mua.. Se tykkää vaan maata himas ja kattoa telkkua.. Onseki kivaa mutta ei todellakaa aina! ☹️ Haluisin miehen joka lähtis mukaa kaikkeen kivaan. Mutta en uskalla kertoo sille että oon miettiny pitäskö meidän erota.. Se tulis sille aivan puskista! Se rakastaa mua älyttömän paljon tiedän sen ☹️ Ja pelkään että se tekis ittelleen jotai! No eniten pelkään sitä että menetän elämästäni ainoan ihmisen joka välittää musta.. Mulla ei olis ketää jos se katoais mun elämästä.. koska se on mun paras ystävä… ja tuskin se haluais pysyä ystävinä jos mä jättäisin sen. Tää tilanne on aiva hirveen ahdistava en tiedä yhtään mitä tekisin.. ehkä vaan odotan jos kaikki kääntyis viä paremmin päin.. mutta en usko että mun tunteet muuttuu…tai mun poikaystävä… oispa kaikki vaan niiku ennen… ☹️