ahdistaa

ahdistaa

Käyttäjä jenssuu aloittanut aikaan 28.03.2015 klo 23:33 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä jenssuu kirjoittanut 28.03.2015 klo 23:33

Heippa. Minua ahdistaa,se että ole löytänyt pojan josta olen kiinnostunut ja ehkä hänkin on vähän kiinnostunut minustakin. Mutta siis minusta tuntuu että olen liian lihava,että en kehtaa näjdä häntä livenä jos hän haukkuukin minut isoski mursuksi esimerkiksi. En halua että sydämmeni särkyy taas. Ystäväni sanovat että olen juuri sopivan kokoinen tälläisenä kun oo mutta minusta tuntuu etten ole. Mitä teen? Kiitos jos autatte

Käyttäjä villikettu kirjoittanut 29.03.2015 klo 18:33

Moi jenssuu,

Ihastunut ihminen ei yleensä hauku toista millään perusteella. Jos poika sanoisi sinulle noin, niin koko pojasta ei varmaan sen jälkeen kannattaisi välittää. Moni voi ajatella olevansa lihava vaikka ei todellisuudessa olekaan. Sanoivathan ystäväsikin sinulle, että olet aivan sopiva. Tällaisten ajatusten takia ei tarvitse luopua ihastuksesta 🙂

Tsemppiä! 🙂

Käyttäjä Lilybelle kirjoittanut 08.04.2015 klo 15:16

Juuri niin! Itsekkin ajattelin muutama kuukausi sitten samalla tavalla, mutta todellisuudessa kävin joka viikko kouluterveydenhoitajalla ja olin melkein anorektikon rajalla. Ala missään nimessä ajattele olevasi lihava jos et oikeasti ole kavereidesikaan mielestä. He jos mikä sanovat totuuden!!