5kilon painonpudotus

5kilon painonpudotus

Käyttäjä rudy aloittanut aikaan 16.11.2013 klo 11:29 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä rudy kirjoittanut 16.11.2013 klo 11:29

Vinkkejä miten saan pudotettua mahdollisimman nopeasti 5kiloa? Esim mitä ei pitäisi syödä ja mitä saa, ja millaista treeniä?

Käyttäjä Silent kirjoittanut 17.11.2013 klo 22:24

Miksi nopeasti ?

Käyttäjä rudy kirjoittanut 18.11.2013 klo 21:07

Koska ahdistaa niin paljon tämä paino,että yksinkertaisesti haluan saada sen nopasti alas. Ja hävettää mennä terkkarillekkin terveystarkastukseen näin painavana. Ei se nyt lähellä ole,mutta voin tiputtaa aina viis kiloo ja uudestaan sama. En osaa selittää mutta...

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 19.11.2013 klo 17:28

Hikinen liikunta ja ruokailuksi salaatteja. Hedelmiä ei saa syödä paljoa. Jos tuntuu että on nälkä, voi juoda esimerkiksi vaikka pepsi maxia joka ei sisällä juuri ollenkaan kaloreita, kahvia kans voi juoda mikä vaikuttaa aineenvaihduntaan.

Paljo sun painoindeksi on ?

Käyttäjä rudy kirjoittanut 22.11.2013 klo 15:36

Paino indeksi on jtn 23, ja saahan salaatista rautaa? Mun pitäs syödä mahdollisimman rautapitosta ruokaa,koska mun hemoglobiinit laskee tosi helposti alas. Kiitti vinkeistä! Mutta kahvia en kertakaikkisesti pysty juomaan,se nousee heti ylös ja oksennan sen ihan automaattisesti...😀

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 23.11.2013 klo 22:01

Ei salattista saa ;( syö rauta tabletteja !

Käyttäjä rudy kirjoittanut 25.11.2013 klo 18:58

Mulla on rauta tabletteja ja sellasta litkua pitäs ottaa päivittäin, mut aina unohan... Pitää rueta muistamaan,mutta mulla on vaan niin huonot hempat iha perinnöstäkii,että pitäs sitä vähä kalorista ja rautapitosta ruokaa nyt ettii☹️

Käyttäjä TruthFades kirjoittanut 28.11.2013 klo 05:24

Kannattaa kokeilla juoksemista ja nyrkkeilyä, mieluiten kickboxingia nii saat kulutettuu n. 900 kcal per h

Vedät sellasen 2h treenin päiväs nii katoo aika nopee.

Ruokavalio kannattaa pitää sellasen et jaksaa.
Jos vedät liia vähillä kaloreil ja protskuil nii keho alkaa vaa varastoimaa sit ku lopettaa aktiivisen treenaamise

Käyttäjä Suskee kirjoittanut 09.12.2013 klo 11:11

Mikset pudottaisi rauhallista tahtia?
Tästä löytyy mitoittain neitistä tietoa ja asiaa. Jatkuvasti tapellaan siitä minkälainen ruokavalio ja liikunta auttaa painoa putoamaan.

Normaalit ja tasapainoiset elämän tavat ne on. 🙂
Tosiaan. Nekään ei ole mitään helppoja saavuttaa. Aamulla otat lasin vettä tai mehua, käyt puolentunnin lenkin ja sitten syöt kunnon aamiaisien. Tämä keino pistää kehon aamulla eritavalla käyntiin, joka on ainakin vanhemmilla toiminut.

Minä pudotin painoa paastolla, mutta se karkasi hiukan käsistä. Paino tippuu hurjaa vauhtia kun ei tule suuhun oikein laitettua mitään. 😟