Muisti

Muisti

Käyttäjä ask aloittanut aikaan 08.08.2020 klo 18:27 kohteessa Muisti ja muistisairaudet
Käyttäjä ask kirjoittanut 08.08.2020 klo 18:27

En hoksanutkaan että tukinetissä on tämmöinen  palsta. kuin on .Minä tipuin kaksi vuotiaana järveen. Minulla on muistihäiriöt tullut siitä onnettomuudesta. muistin tukena muistilaput, kännykkä, kalenteri varmaan monella muullakin. Mietin jos ei olisi muistionggelmaa voisi olla ihan rauhassa. Ja toisaalta jos kysyy joltain ja pyytää vaikka tapaamisen niin oota pitää käydä kodin kautta katsomassa kalenterista onko mulla jotain sinä päivänä. Siis nii raivostuttavat. Muisti onggelmat. Minua pitää jotkut ihmiset ihan kummana jos minulla käy muistin kanssa onggelmia. En välitä kyllä muista mutta itteäni tää onggelmat aika lailla tympäsee.😬 Minua rtressaavat aika lailla omat vaikeudet muistin kanssa. Ja pelottaa kans työhön meno kun joskus pitää aloittaa se. Kysynkin onko täällä semmoisia ihmisiä jotka ovat työ elämässä, ja on jonkinlainen muistionggelmaa tai joku muu muistiin liittyvä haaste?? Miten ootte selvinneet siitä? ja onko jotain tuen tarpeita mitä tossa ei ole. Tuleeko jotain mieleen jollakin. En haluaisi kuitenkaan unohtaa omia tärkeitä asioita. Ja ymmärtääkö työn antaja helposti teidän onggelmat. Pidän itse välivuotta ja samaan aikaan mietin miten selviän työ elämästä kun se jossain vaiheessa alkaa. Onkohan joskus oikea hetki olla muistamatta yhtään mitään?? Minua tympäsee kun oma elämä menee solmuun muistin kanssa.

  • Muokattu kirjoittajan toimesta 3 vuotta, 8 kuukautta sitten. Syy: Kirjoitus virheet