Uusi alku

Uusi alku

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 06.03.2023 klo 07:31 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 06.03.2023 klo 07:31

Kaipaan oikeastaan raittiuttani tukevia hallusinaatioita, enkä joiden kuiden muiden kaltaisia kieltäytymisen hallusinaatioita, joita pidän kiusallisina, aikaani turhaan vievinä, ajatusmaailmaani tungeksivina, ja rääväsuisina paskaa puhuvina. Kaikella on rehellinen ja valpas mielipide, enkä minä tuki kenenkään ajatusmaailmaa ja käske olemaan hiljempaa siellä jossain pääni sisäpuolella, vakken kuuntele edes aina pääni sisäisiä ääniä, mutta nuo epätoivoisimmat haluaisin turvaan.

Käyttäjä kirjoittanut 06.03.2023 klo 07:53

Pääni sisäisiä ääniä ovat myös nuo äänet jotka käsittelevät päänsä sisäpuolisia ääniä aika kovakouraisesti, päästäkseen niistä eroon. Silti uskoisin  etten ole vielä menettänyt kaikkia mahdollisuuksiani kuulla raittiuden kutsua kaikenmaailman henkilökohtaisuuksien keskeltä. Muistan nämä asiat seuraavalla kerralla kun AA-ryhmässä huomaan unohtavani kuunnella, ja henkilökohtaisuudet yrittävät juottaa minua humalaan tahdonvoimillaan, kun olin ennenkin ottanut alkoholia näiden harhaan johdattaneiden tähden, vaikka psykiatrini on kieltänyt sen.

Käyttäjä kirjoittanut 07.03.2023 klo 08:35

Pääni sisäisiä ääniä kuunnellessani havaitsen tulevani tahdonvoiman väärinkäytön rajalle, ja huomaavani edessäni ajatusmaailman joka eroaa omastani kuin historiallisessa romaanissa laiva toisesta laivasta, joskus ovat saman maan puolella, ja joskus eivät ole saman maan puolella, josta seurauksena joskus taistellaan. Kuka hallitsee ajatustani ajatuksenvapaudesta riippumatta, ja miksi?

Ajatustani hallitaan jotta pysyisin juonessa mukana, enkä tärvelisi koko juonen muodostumista historialliseen romaaniin, olemalla tietysti raittiina, enkä juovuksissa niin kuin historiallisessa romaanissa olijat ovat, eläimiä myöten.

Huomasin että juoni yrittää tiputtaa minut kyydistää päivantasaajalla Atlannin valtamereen ja eksyttää minut Intian valtamereen tultaessa. Saa nähdä käykö samoin takaisin tullessa, kuin olisin neiti henkilökohtaisuuksineni vielä, en kapteenimme kihlattu, vain historiallisen romaanin lukija.

Käyttäjä kirjoittanut 07.03.2023 klo 17:07

Pääni sisäiset äänet ovat tahtoneet minulle matkakuumetta, että ajattelisin itse matkustavani etelään, muuallekin kuin viroon, joka on mahdollista jos voitan Lotossa, Vikinglotossa ja Eurojackpotissa rahaa sen verran että pääsen matkustamaan.

Pääni sisäiset äänet ovat tahtoneet minut saarille Atlantille tai Intian valtamereen.

Käyttäjä kirjoittanut 08.03.2023 klo 15:20

Olen ilmeisesti käsittänyt väärin nämä pääni sisäiset äänet, jotka eivät tarkoittaneetkaan sitä mitä kuvittelin niiden tarkoittavan, koska luin historiallista romaania, jossa oli laiva joka siellä seikkaili. Oikeastaan tein kiusaa pääni sisäisille äänille, ja ne kiusasivat takaisin ajatuksenvapauden menetyksellä, mutta en mennyt ostamaan sitä, vaan tilasin fazerilta karkkia pääsiäiseksi.

Käyttäjä kirjoittanut 10.03.2023 klo 17:13

Postista tuli ilmoitus että fazerin paketti on saapunut.

Käyttäjä kirjoittanut 13.03.2023 klo 15:31

Kävin hakemassa fazerin laatikon.

Käyttäjä kirjoittanut 21.03.2023 klo 18:03

Olen alkanut tilailemaan kaikenlaista, kuten karkkia ja lehtiä.

Käyttäjä kirjoittanut 23.03.2023 klo 11:05

Milloinhan tilaan taas vaatteita, ja milloinhan alan ompelemaan.

Käyttäjä kirjoittanut 31.03.2023 klo 11:58

Minä huomaan kuinka paljon pääni sisäiset äänet vastustavat raitista elämäntapaa kun ajattelin lopettaa tupakan polton, ja syynä on tuuli joka yltyy puhaltamaan tulen pois kun yritän sytyttää tupakan.