Unelmia vaiko Utopistisia harhoja!

Unelmia vaiko Utopistisia harhoja!

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 03.09.2019 klo 19:07 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 03.09.2019 klo 19:07

Unelmoin matkustamisesta ulkomaille asti, mutta en ole varma kestänkö sen! Monet kerrat olen kokenut Utopististen harhojen olevan syynä ulkomaan matkan epäonnistumiseen todellisuudessa, se on kokemus jossa harhaisuus ottaa johtoaseman hotellihuoneessa, ruokalassa, ja aurinkoterassilla, kuin kuvitteellinen kateellinen ihmispaljous kävelisi siellä mukanani. En tiedosta, miten sen mielikuvituksellisen harhaisen utopian saisi haihtumaan pois kuin udun ilmatilasta suihkussa käynnin jälkeen, ja hiljaisuuden palaamaan korvieni väliin ja ympäristööni paikastani riippumatta.👿😈

Käyttäjä kirjoittanut 04.10.2019 klo 16:54

Täti voi olla olematta raskaana, ja täti voi olla raskaana, kumpi tekee lapsen maailmaan.

Käyttäjä kirjoittanut 04.10.2019 klo 21:46

Miten se tehdään niin että sekä miehellä että naisella on oikeus valita onko sukupuolisuhteessa?

Käyttäjä kirjoittanut 05.10.2019 klo 10:30

En ole naimisissa, joten minun ei pidä puuttua naimaliiton sisäisiin järjestelyihin, mutta voin tuoda julki mielipiteeni siitä etteivät kaikki naimaliitot ole siveellisyys vaatimuksien tasoisia, vaikka yleisesti useimpien naimaliittojen siveellisyys taso on hyväksyttävä, ja ulkopuolisiin nähden neutraali.

Käyttäjä kirjoittanut 05.10.2019 klo 13:31

Monien kokemuksien kautta ymmärrän paremmin; Miksi ihmiset ajautuvat noin kestämättömään tilanteeseen kuin on kyse ihmissuhteet ja lisääntyminen, mutta en voi kovinkaan paljoa tilanteelle mitään, ei ole minun asiani puuttua siihen muutakuin omasta puolestani!

En edes kuvittele että " JUMALA ratkaisee kaikki ongelmani, joita minulle JUMALASTA on tullut."

En edes kuvittele että " YHTEISKUNTA ratkaisee kaikki ongelmani, joita IHMISET minulle syytävät koska IHMISTEN päässä on ajatus, että NÄMÄ ASIAT kuuluvat skitsofreenikon skitsoon!

Käyttäjä kirjoittanut 05.10.2019 klo 16:36

On toinen asia omistaa rahaa, ja kolmas asia tuhlata rahaa, jos sitä on riittävästi.

Käyttäjä kirjoittanut 06.10.2019 klo 20:12

Onko kaikki tehtävä omassa suvussa itse jos ei ole mennyt naimisiin!

Käyttäjä kirjoittanut 07.10.2019 klo 11:13

NÄMÄ ASIAT kuuluvat skitsofreenikon skitsoon;

a) Aistii vaaroja siellä missä niitä ei ole!

b) Pelkää olemattomia vaara tekijöitä!

c) Tyhmän rohkea vaarallisissa paikoissa!

Käyttäjä kirjoittanut 07.10.2019 klo 12:59

Ihanne olisi liikkua sukupuoli neutraalisti yleisillä paikoilla!

Käyttäjä kirjoittanut 07.10.2019 klo 13:22

Valinnanvapaus seksuaalisesti johtaa usein siihen ettei näe seksuaalista kumppaniansa paikalla kuin olisi mahdollisuus seksuaaliseen puoleen!

Käyttäjä kirjoittanut 07.10.2019 klo 17:20

Mahdollisuudet seksuaaliseen puoleen ovat usein lykkääntyessään hävinneet jotenkin kokonaan, jos ei ole omia lapsia joita voisi pitää seksuaalisena puolenaan, silti ei lapsia aina synny kuin miehellä on niihin tarvetta!

Käyttäjä kirjoittanut 07.10.2019 klo 19:23

Harmittaa kuin kukaan elämäni miehistä ei välittänyt minusta niin paljoa että olisi sanonut "kenen kanssa sinä oikein olet?"

Käyttäjä kirjoittanut 07.10.2019 klo 19:40

Laitoinko minä pahakseni etten ollut yksin?

Laitoinko minä pahakseni että olit siinä ja olit sellainen kuin olit?

Käyttäjä kirjoittanut 08.10.2019 klo 05:12

Olenko minä jättänyt hyväksymättä: Mistä sinä tulit?

Käyttäjä kirjoittanut 08.10.2019 klo 06:19

Olenko minä jättänyt hyväksymättä:

Mistä sinä tulit?

Mihin sinä nyt menet?

Milloin tulet takaisin?

Miten kauan aikaa siitä on?

Miten tämä asia järjestyi?

Käyttäjä kirjoittanut 08.10.2019 klo 06:41

Olenko jättänyt hyväksymättä:

Onko sillä väliä missä humaltuu?

Onko sillä väliä miten humaltuu?

Onko sillä väliä milloin humaltuu?

Onko sillä väliä jos ei enää humallu?