Unelmia vaiko Utopistisia harhoja!

Unelmia vaiko Utopistisia harhoja!

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 03.09.2019 klo 19:07 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 03.09.2019 klo 19:07

Unelmoin matkustamisesta ulkomaille asti, mutta en ole varma kestänkö sen! Monet kerrat olen kokenut Utopististen harhojen olevan syynä ulkomaan matkan epäonnistumiseen todellisuudessa, se on kokemus jossa harhaisuus ottaa johtoaseman hotellihuoneessa, ruokalassa, ja aurinkoterassilla, kuin kuvitteellinen kateellinen ihmispaljous kävelisi siellä mukanani. En tiedosta, miten sen mielikuvituksellisen harhaisen utopian saisi haihtumaan pois kuin udun ilmatilasta suihkussa käynnin jälkeen, ja hiljaisuuden palaamaan korvieni väliin ja ympäristööni paikastani riippumatta.👿😈

Käyttäjä kirjoittanut 15.09.2019 klo 18:02

Irja_Moniääniset kirjoitti:
Hieman kävin vietejä läpi ja oletko mahdollisesti halunnut lasta ja perhettä elämääsi ? Mitä takoitat tuolla "jotka välistä vyöryvät läpi huushollin" eli kuuluuko naapurien äänet häiritsevinä asuntoosi vai kuuletko mielen sisäisiä ääniä, jotka tuntuisivat olevan sinun naapurisi ?

"Ja kissanko niitä pitäisi tuurata" lauseesta sain käsityksen, että kissa olisi lapsen/lapsien korvike, olenko yhtään asiassa samalla aaltopituudella ? Itselläni oli lapsenhankinta aktiivista joitakin vuosia sitten, mutta yritys jäi puolitiehen, kun tulosta ei tullut. Nyt olen liian vanha yrittämään uudelleen, mutta elämä on silti rikasta ja elämänmyöteistä vaikkei meidän perheessä lapsia ole.

En ole toivonut elämäni aikana kovin monta kertaa että saisin lapsia. Useimmiten olen vain toivonut etten saisi lapsia. Perheen olisin joskus nuorempana halunnut, 2 ihmistä.

Käyttäjä kirjoittanut 17.09.2019 klo 18:10

Minulla on flunssa pöpöjä jotka pitävät meteliä siitä " sinä et tee sitä." Ja käsitän tämän harhan aivankuin " mitä en saisi tehdä." Ja " miten liitän sen siihen."

Käyttäjä kirjoittanut 18.09.2019 klo 12:37

Olen kirjoittanut eräälle ihmiselle kommentin, joka alkoi heti minua vaivaamaan hallusinaatioilla. Oliko se niin osuvasti ilmaistu?

Käyttäjä kirjoittanut 21.09.2019 klo 13:09

Mielenrauhan saavuttaminen on joskus hankalaa, eikä silloin tule usein harkittua tarkoin mitä #Mediaan kirjoittaa. Kirjoitan #Twitteriin Englanniksi tai Ranskaksi.

Käyttäjä Irja_Moniääniset (Vapaaehtoinen) (Suomen Moniääniset ry) kirjoittanut 24.09.2019 klo 16:42

Moi Pikemiten,

kiva, että sinulla on hallintakeinona ajatus vyöryvistä vesistä. Hallintakeinot ei aina estä harhoja, mutta saattavat lyhentää niiden kestoa. Fyysinen ja henkinen tila kulkevat melkein aina käsi käsikkäin, joten, jos maha mennyt sekaisin ja on pahoinvoiva, voivat harhat tulla jo siitä.Tsemppiä syksyyn.

Käyttäjä kirjoittanut 26.09.2019 klo 07:03

Siivosin twittertilini twitteistäni ja muutin profiiliani. Aloin twittaamaan suomeksi.

Käyttäjä kirjoittanut 28.09.2019 klo 21:11

Bussi lippuni on asiallinen Espoon sisäinen BC, en silti ole muovia. Monet matkustavat Espoon sisäisesti AB lipulla, joka on Helsingin sisäisen liikenteen lippu.

Käyttäjä kirjoittanut 29.09.2019 klo 12:58

Siivosin twitterintilini. Ja aloin kirjoittaa englanniksi, seuraajani ovat enimmäkseen ulkomaalaisia.

Käyttäjä kirjoittanut 01.10.2019 klo 16:11

Twitterissä oli viikonloppuna paljon ilmastosta ja lapsien määrästä. Yhteiskunta on huolissaan siitä etteivät naiset halua tehdä lapsia/naiset kykene tekemään lapsia.

Huolta aiheuttavat myös, lasten ja nuorten hyvinvointi yhteiskunnan jäseninä.

En käsitä, miksi tehdään enenevässä määrin valintoja koska yhteiskunta velvottaa jäseniään, mutta ei haluaisikaan lapsia/ ei kykenisikään tekemään lapsia.

Käyttäjä kirjoittanut 01.10.2019 klo 17:29

Kyllä, lapset ja lapsenlapset ovat ihania, itselläni vain ei ole niitä.

Käyttäjä kirjoittanut 01.10.2019 klo 18:43

Monien kokemuksien kautta olen tullut siihen tulokseen etteivät aikuiset ihmiset käyttäydy aina ihan järkevästi kuin on kyse lapsien tekemisestä. Monien kokemuksien kautta olen tullut siihen tulokseen etteivät aikuiset ihmiset käyttäydy aina järkevästi kuin on kyse tunnetiloista joita pidetään yleisesti lisääntymisenä. Monien kokemuksien kautta olen tullut siihen tulokseen etteivät aikuiset ihmiset halua lapsia mutta niitä vain siunaantuu aikuisille ihmisille. Monien kokemuksien kautta olen tullut siihen tulokseen etteivät aikuiset ihmiset saa lapsia jos odottavat niitä liian paljon aikuisiksi ihmisiksi tai yrittävät tehdä lapsia kuin aikuiset ihmiset.

Käyttäjä kirjoittanut 03.10.2019 klo 20:27

Mielikuvitus, tuo normaaleiden ihmisten ylellisyys, ja psyykkisesti sairaiden piina ja kadotus!

Käyttäjä kirjoittanut 03.10.2019 klo 20:38

Kuka oikeasti puhui kanssani? Kenen mielikuvitus keskusteli kanssani? Ollako siitä sitä vaiko tota mieltä?

Käyttäjä kirjoittanut 04.10.2019 klo 06:34

En oikein jaksa uskoa että olisin Natsi, vaikka olen Perussuomalainen, esi-isäni tekivät omat valintansa itse, vallitseviin olosuhteisiin nähden. Olen vain ihan epätavallinen suomalainen nainen jolla ei ole lapsia, eikä suhdetta, ja joka ei ole ollut koskaan naimisissa.

Elämäni ei ole valetta. Olen voinut elää näin. En ole kokenut kovin suurta onnentunnetta muutakuin Jumalasta lähtöisin olevaa, ihmiset tuntuvat toisenlaisilta, ja eläimet, ja luonto.

Käyttäjä kirjoittanut 04.10.2019 klo 16:46

On eri asia saada synnytykseen apua, kuin synnyttää ilman apua.