Uhkaavia ääniä

Uhkaavia ääniä

Käyttäjä Tyttönen vaan aloittanut aikaan 21.11.2019 klo 15:21 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 21.11.2019 klo 15:21

Mulla on ollu viime aikoina uhkaavia ääniä, jotka käskee vahingoittaa itteänsä. Löytyykö kohtalontovereita?

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 26.02.2020 klo 16:39

Eikö kellään ole, mulla nuo äänet on taas noussu pintaan..

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 02.04.2020 klo 21:45

Eikö ketään? Oonko ainoo tän asian kaa..?

Käyttäjä Irja_Moniääniset (Vapaaehtoinen) (Suomen Moniääniset ry) kirjoittanut 05.04.2020 klo 17:55

Tyttönen vaan, et ole ainoa asian kanssa, sillä valitettavan monella on kokemuksia siitä, että ovat tehneet itselleen pahaa äänien houkuttelemana tai käskystä. Ääniä voi kuuneella, niiden kanssa voi keskustella ja oppia tulemaan toimeen, ilman, että vahingoittaa samalla itseään, sillä siitä ei ole mitään hyötyä ja aiheuttaa vaan pahaa itselleen.

Oletko puhunut hoitotahosi kanssa asiasta, että sinulla on olo, että haluat tehdä pahaa itsellesi?  Jos ääni pyytää, houkuttelee tai käskee vahingoittamaan itseäsi, vastaa äänelle ihan lyhyesti: Ei kiitos. Voi myös kysyä ääneltä: Miksi?

Tutustu sisäinen ääni - oppaaseen Suomen Moniäänisten nettisivulla https://moniaaniset.fi/materiaalit/sisainen-aani-opas/

Jaksamista.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 05.04.2020 klo 20:27

Oon puhunu monesti, mut ei ne ota oikein kantaa siihen enää..

Käyttäjä Jooo kirjoittanut 06.04.2020 klo 16:39

Löytyy. Mulla ollut samanlaista.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 10.04.2020 klo 20:41

Mulle nuo äänet on antanu nyt tehtäväks vahingoittaa toisia ihmisiä 😕

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 24.04.2020 klo 16:04

Mä oon totellu noita ääniä liiankin kanssa, eli oon ollu syömättä. Ne on antanu mulle semmosen tehtävän. Ja sit oon myös vahingoittanu itteäni..

Käyttäjä fjay kirjoittanut 24.06.2020 klo 01:41

Ennen tottelin äänien sairaimpiakin käskyjä, koska ne uhkailivat minua. Aluksi ne sanoivat ampuvansa minut, jos en tottele. Sitten sanoin niille, että siinäpähän ampuvat, ei voi mitään.Kun se ei enää tehonnut, ne alkoivat uhkailla satuttavansa vaimoani ja täten saivat minut tottelemaan, en uskaltanut ottaa sitä riskiä, että ne jotenkin voisivat oikeasti saada jonkun esim. tappamaan vaimoni. Olen niiden käskystä mm. hypännyt talvella lujaa virtaavaan kanavaan ja kiivennyt radiomastoon Meni pitkä aika, ennen kuin ymmärsin, että vaikka ne kuinka uhkailevat, eivät ne oikeasti voi tehdä mulle tai läheisilleni mitään. Tähän tulokseen tulin, kun päätin olla tottelematta niitä ja katsoa, että toteutuvatko niiden uhkaukset ja muistan, että aluksi olin todella hermona, kun en voinut olla 100-prosenttisen varma, että pystyvätkö ne oikeasti satuttamaan mua tai läheisiäni, mutta onneksi lopulta uskasin katsoa niiden bluffin ja olin ollut oikeassa, se oli vain bluffia.

Käyttäjä Visnen kirjoittanut 23.07.2020 klo 16:58

Mulla on myös ääniä, jotka käskee vahingoittaa itseään. Ne on tosi hankalia.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 23.07.2020 klo 18:22

Mulla on taas uhkaavia ääniä, jotka sanoo et paholaislääkäri ja hoitaja satuttavat mua jollakin teräsaseella.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 25.09.2020 klo 18:34

Tänää menin sit piiloon ohjaajilta, ku äänet käski tekemään nii..

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 03.10.2020 klo 20:14

Nyt nuo äänet käskee vahingoittaa itteänsä, en tiiä millon menetän kontrollin itteni kaa..