Tunne itsesi ja omat tarpeesi; ja erota muiden kommentit.

Tunne itsesi ja omat tarpeesi; ja erota muiden kommentit.

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 07.09.2020 klo 19:45 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 07.09.2020 klo 19:45

Piti aloittaa alusta. Psyyke on suht´koht´kunnossa. Mielentila neutraalimpi kuin hetkittäin olettaisimme. Olen yrittänyt kirjoittaa tänne seksuaalisuudesta, mutta minut väärinymmärrettiin täydellisesti. Olen yrittänyt kirjoittaa tänne diaknoosista, jonka sain nuoruusvuosinani, mutta minut väärinymmärrettiin taas. Olen yrittänyt kirjoittaa vähän oireistani, mutta ne väärinymmärrettiin taas.

Käyttäjä kirjoittanut 07.09.2020 klo 20:27

En ruvennut tekemään lapsia, koska en halunnut äidiksi. Se ei tarkoita että en kokisi koskaan kaipausta lapsia tai lapsenlapsia ajateltaessa. Olen sen verran nainen etten voi olla heltymättä muiden lapsia ajatellessani, ja muiden lapsenlapsia ajatellessani. Omia en silti halunnut, koska niiden mukanansa tuoma epävarmuus ja epäilyttävä empatia olivat silloin kuin niitä olisin voinut tehdä liiallisen suuri taakka kannettavakseni.

Tähän diaknoosini ja oireiluni perustuivat. En ymmärtänyt omaa parastani, samanlaiseksi hyväksytyksi tilanteeksi kuin monien muiden oli hyväksyttävä, vaikka pääsin pakkoa pakoon, en voinut sitä unohtaa kokonaan. Aina oli ihmisiä joiden mielestä muuttaisin  käsityksiäni kuin näkisin tilanteeni toisenlaisessa valossa. Pidän vieläkin pimeästä usein enemmän kuin sellaisesta valosta, joka sattuu silmiini. Lapsi rikasta tulevaisuutta.

Käyttäjä kirjoittanut 10.09.2020 klo 19:01

Uutisissa sanoivat että lasten tekomäärät ovat pienentyneet, mutta päivähoidossa olevien määrät ovat isontuneet. Lapset viedään yhä pienempinä päivähoitoon. Minusta se on hyvä jos ei ole mahdollisuuksia hoitaa lasta itse. Lapsia ei pidä jättää yksinään kotiin pieninä. On hyvä että on päivähoitopaikkoja, mutta niihin voi viedä terveitä lapsia, sairaat lapset on eri asia. Kuumeisen lapsenhoitopaikka on koti.

Käyttäjä kirjoittanut 11.09.2020 klo 18:30

Olen miettinyt matkustamista viroon, nyt olisi vinkg line´lla tarjous matkoja myynnissä. Ainut mikä pidättelee minua on korona-testi. En ole vielä saanut vastausta sieltä. Uutisissa puhuttiin matkustamisen helpottamisesta, ja toivottiin ihmisten haluavan matkustaa, mutta se edellyttää korona-testausta, paitsi lyhyillä loma-matkoilla, jotka kestävät vähemmän kuin 3 päivää. Minulle jäi epäselväksi että testataanko kaikki viikon matkoilla olevat.

Käyttäjä kirjoittanut 13.09.2020 klo 15:27

Tilasin itselleni ja ystävälleni tallinnan risteilyn, hytti, ja ruokaa, 20.9.2020  viking line. 10.30