Se mitä ei tule radiosta ja televisiosta

Se mitä ei tule radiosta ja televisiosta

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 25.02.2022 klo 12:28 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 25.02.2022 klo 12:28

Aisti-harhojen maailma; Miksi hiilijalanjäljet tekevät kipeää tuntoaistissa ja piruilevat sitten vielä kuulo-ja näköaisteissa. Onko televisio aivan tarpeeton visio vaiko tv-ohjelmien tekeminen retuperällä! Saisipa katsoa edes kivisiä ja sorasia televisiosta.

Käyttäjä kirjoittanut 04.03.2022 klo 07:27

Minun piti katsoa tv´stä tiistaisin tuleva uusi jatko sarja, mutta viime tiistaina unohdin sen täydellisesti.

Käyttäjä kirjoittanut 09.03.2022 klo 15:25

Mietin mitä eroa on julkisuuden henkilöiden välillä! Vissiin se etteivät kaikki ole samanlaisia kusipäitä ja paskiaisia, vaan aika erilaisia vetovoimiltaan esiintyessään yleisölle! Onkohan se just sitä fanittamista että ei erikoisemmin välitä kaikista kusipäistä ja paskiaisista jotka esiintyy yleisön edessä kehuskelemassa kuinka fanit rakastavat heitä, kun he tykkäävät vain jostain esityksestä.

Käyttäjä kirjoittanut 09.03.2022 klo 21:16

Kaikenlaisia kusipäitä ja paskiaisia julkisuuteen pääseekään, roistoja, petkuttajia, ja seksi hulluja pilvilinnojen rakentajia, jotka lupailevat loppuiän onnea ventovieraille vastakkaisen sukupuolen edustajille, jotka haaveilevat heidän kaltaisistaan ventovieraista vastakkaisen sukupuolen edustajista, jotka ottavat yhteyttä ja pitävät lupauksensa, toisin kuin julkisuuden henkilöt pitäisivät lupauksensa, joihin ei voi muutenkaan luottaa, sanovat ystävänikin, joille ei ole käynyt julkisuuden henkilöt pyrkivät kosimaan, kun rakastuvat, ja sitten tulee raha-kriisit.

Käyttäjä kirjoittanut 11.03.2022 klo 10:59

Minulla ei ole onnekseni kerääntynyt velkaa, jonka takaisin maksu olisi vaivanloista. Ymmärrän rahan merkityksen, enkä ole halunnut ottaa velkaa.

Käyttäjä kirjoittanut 11.03.2022 klo 14:18

Samanlaisia kusipäitä ja paskiaisia ovat nuo kaksi julkisuuden henkilöä, jotka ottivat minuun yhteyttä facebookissa ja halusivat tutustua paremmin. Kumpikin myi minulle jotain rakkautta, johon en olisi edes uskonut. Ja kumpikin oli inspiraationsa loisteessa unohtanut mitä arvoja merkitsee henkilö muille henkilöille, ja kuvittelivat että sen voisin ostaa kuin cd musiikkia kaupasta.

Käyttäjä kirjoittanut 18.03.2022 klo 06:51

Samanlaista edelleen, mutta en tiedä miksi siedän tätä, ja pitäisikö sen loppua jo. Näin unta jossa seurustelin jonkun kanssa, minulla oli viestiketju, joka ei toiminut. Ja siinä unessa KAISA onnistui minua paremmin tämän MIEHEN kanssa.