Rakkauden laki

Rakkauden laki

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 16.05.2021 klo 08:27 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 16.05.2021 klo 08:27

Olen tulostanut seinälleni kymmenen käskyä, ja luen sitä kuin olen tietokoneellani. Kuvittelen että se helpottaa valintojen tekoa, joka aiheuttaa minussa vastareagtion, ja alan kuulla harhoja ja nähdä näkyjä. Nämä riitelevät Enkelit ja Demonit aiheuttavat yleensä mielensisäistä liikehdintää, joka uhkaa jopa ruumiillista ja henkistä tasapainoani…

Käyttäjä kirjoittanut 19.05.2021 klo 07:29

Nyt huomaan stressin löytäneen minut. Kokoajan löytyy uusia mielensisäisiä asioita ajateltavaksi. Milloin matkustamista, ja milloin työtä. Milloin lomaa ja milloin työtä.  😀

Käyttäjä kirjoittanut 21.05.2021 klo 08:19

Vähän stressiä!

Käyttäjä kirjoittanut 22.05.2021 klo 11:30

Olen saanut jo levätä, mutta olen vielä aika väsynyt, ehkä se vaikuttaa minuun, ja se etten viitsinyt mennä suihkuun aamulla. Joka tapauksessa olen aika kehnossa kunnossa tänään.

Käyttäjä kirjoittanut 24.05.2021 klo 17:00

Huominen on kiireinen aamu ja aamupäivä.

Käyttäjä kirjoittanut 24.05.2021 klo 21:23

Jotenkin henkilökohtaista 😴💤💝🎼🎶🎶🎧 Musiikkia kuuluu ilmasta läpi, 🔊 ja silloin toivoisin että kun menen semmoseen paikkaan josta musiikkia pitäisi saada, sitä myös 🔉 myytäisiin siellä 📻🚽🚾 päin maailmaa vaikka hotellissa, jossa on kauppa sitä varten  🔔.

Käyttäjä kirjoittanut 24.05.2021 klo 21:59

Olen matkustanut Tunisiaan joskus aikaisemminkin, siellä päin maailmaa Jumala näyttää täsmälleen samanlaiselta kuin koto Suomessakin. Se että on toisenlaisessa ympäristössä ei tee Jumalaa sen paremmaksi, samalla tavalla hyvä ja paha ilmenevät Jumalan vanavedessä. Eikä mikään järjestyisi ilman Jumalan johdatusta. En aina hyväksy kaikkea pahaa jota on löydettävissä Jumalan vanavedestä. Ehkä Jumala ei vielä synny, vaan tyytyy olemaan Hänen henki olentonsa. Miehiä, Jumala häiritsee useammin kuin naisia ja lapsia.

Käyttäjä kirjoittanut 30.05.2021 klo 18:31

Suunnitelmia, suunnitelmia, ja suunnitelmia. Pitäisi kyetä lopettamaan näiden kariutuvien suunnitelmien tekeminen, ja tyytyä suunnitelmiin jotka ovat mahdollisia.  😁😴

Käyttäjä kirjoittanut 01.06.2021 klo 12:38

Tiedän että minun pitäisi siivota kodissani, mutta aloittaminen on vaikeata!  Tilasin saunavuoron itselleni keskiviikkoisin kello 20-21.  😁😴

Käyttäjä kirjoittanut 06.06.2021 klo 19:49

Olen elänyt yli varojeni, minun pitäisi olla säästäväisempi jatkossa. 😁😴

Käyttäjä kirjoittanut 17.06.2021 klo 08:48

Oikeastaan olen tyytyväinen kesään ja ilmoihin. Nyt meni pilveen.  Olen yrittänyt elää säästäväisesti, mutta en oikein tiedä onnistuinko vielä, se riippuu vuokranmaksupäivästä.

Käyttäjä kirjoittanut 28.06.2021 klo 21:48

Minun pitäisi muistaa soittaa vuokranvalvontaan ja sanoa etten voi maksaa ajoissa vuokraani, voinko maksaa muutaman päivän myöhässä.  😁😴 / 😂😴

Käyttäjä kirjoittanut 09.07.2021 klo 09:28

Taidan elää yli varojeni nyt, mutta mitäs tuosta!

Käyttäjä kirjoittanut 10.07.2021 klo 11:35

Ensi viikosta alkaa estot veikkauksen peleissä, ja kestävät syyskuuhun 2022, jona aikana en voisi pelata veikkauksien pelejä, muutakuin R-kioskilla, josta en tiedä koska sekin ilo loppuu kokonaan.  😁😴/ 😂😪