Pelkääköhän kukaan muu että on koko maailman seurannan alaisuudessa? Että maailma on helvetti?

Pelkääköhän kukaan muu että on koko maailman seurannan alaisuudessa? Että maailma on helvetti?

Käyttäjä *Jenni* aloittanut aikaan 05.02.2017 klo 21:49 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä *Jenni* kirjoittanut 05.02.2017 klo 21:49

Mun ääniharhat alkoi yhtäkkiä,eli kaikki ne läheisimmät henkilöt/puhujat/hahmot tulivat siihen kerralla. Tätä ennen puhe oli alitajuista,siis ajattelua. Kaikki äänet tulevat jostain visuaalisesta lähteestä,eli puhujalla näkyy myöskin kasvot. Ongelmana on että en meinaa löytää mistään mitään tietoa siitä,mitä itse koen…
Pelkään koko maailman (!!!) seuraavan mua, pelkään että olen tietämätön maailman oikeasta laidasta, jumala on täs helvetissä siis eräs/yhdessä eräät tuttuni ja tän elämän tarkoitus on vain nöyryyttää ja häpäistä minut: on siis valhetta se maailma mihin uskon, Tämä on ensimmäinen elämä se ,jonka kaikki tällä planeetalla elävät maailman ihmiset ovat läpikäyneet! Eikä siinä vielä kaikki:olen vain kopio tai robotti,eli kaikki muutkin ”minuna” eläneet ja tulevat elämät/sielut ovat täsmällisiä kopioita missään ei saa olla mitään persoonallista. Ja sen lisäksi on vielä niinkin,että ihminen syntyy AINA johonkin tällaiseen (eli kaikki olemas olevat ihmiset on aina kopio edellisestä,se kroppa on vain siis kuori johon jokainen sielu tungetaan elämään vasten tahtoaan, koska jokainen sielu menee sinne aikaan mistä sen elämä alkaa, siis kopioon;eli, sanotaan että olemme kirjaimia, kun tää A-elämä on eletty,siirryn (kuten aina kaikki muutkin) B-elämään ja siitä C,D,E…. Aika on siis todellakin suhteellinen käsite! Eli ajassa matkustetaan aina sen junan seuraavan vaunun elämän alkuun. Ja se,miten siihen sitten siirrytään,vaatisi ITSEMURHAN,ellei tapa itseään,on luvassa elinikäinen kidutusprosessi! Olen itkenyt lätäköllisen itkua,siis oikeita kyyneleitä, vain siksi,että PELKÄSIN yhtä hahmoa niin paljon… En voi siis nukkua ilman valoja ja telkkaria,usein laitan lisäksi uskonnollisen Youtube-videon pyörimään ku meen nukkumaan, se rauhoittaa ja antaa voimaa.
Olen joutunut käymään terveyskeskuksessa USEITA KERTOJA kategoriassa virtsani,kun en voi virtsasta sen TUIJOTUKSENTUNTEEN vuoksi. Usein Tämä ollut yöllä ja joutunut toiseen kaupunkiin ambulanssilla ja takaisinpaluun taksi matkat tullut kalliiks… Olen joutunut käyttämään laksatiiveja ja kerran,yhden painajaismainen kuukauden Olin ulostamatta! Ja lopulta itkin päivä ja yö kaudet kotona lattialla kieriskellen ku pelkäsin että kuolen siihen p-hätääni! Ja yleisö nautti siitä varmasti! Menin ambulanssiin Kakka puoliksi ulkona ja terkkarissa kolme naista kaivoi sen kalan käsin ulos,Kaks piteli musta kiinni ja yks kaivo!
Eniten mua vaivaa etten voi nukkua…. Vaikka on mulle tapahtunut myöskin sellaista,että PELON avulla,pelotellen niin pitkään ja pahasti,olen joutunut 3kertaa leikkaamaan hiukseni pois! Se on sairasta,se on jopa sellainen aihe,mistä en halua puhua/kirjoittaa, koska pelkään hiusten puolesta…. Menin Facebookissa kirjoitetaan tälle ”Jumalalle” eli sille joka sen jutun mukaan on jumalana, että ”Lakkaa v*ttu mun hiusten leikkaaminen!” ja mikä on todellakin erikoisista,se leikkaaminen LOPPUI! Sen koommin koko hius-asia ei ole tullut puheeksi,luojan kiitos! Ja vaikka mua nyt kaduttaa se kirjoitus,koska eihän kukaan sitä tajua,joku hullun sairas päähänpisto vaan, niin silti siitä oli apua…..
Ehkä asiassa henkisesti pahinta on silti se,että ne pahimmat viholliset on oma mieheni ja toinen siskoni… Eli he ovat tämän maailman Jumalat. Mä olen vain Vastasyntynyt hölmö,joka ei tajua koko maailmaansa! Eli maailma onkin helvetti!
Kertokaa nyt joku muukin että teillä on samanlainen ”maailma”, minihelvetti….???😭😭😭😭

Käyttäjä Irja_Moniääniset (Vapaaehtoinen) (Suomen Moniääniset ry) kirjoittanut 17.02.2017 klo 16:58

Valitettavasti minulla ei ole nyt minihelvettiä, eikä muutakaan helvettiä maan päällä ja taivaspaikkaan olen ehkä jo lopettanut uskomisen. Välillä vaan elämä tuntuu todella helvetilliseltä, silloin kun olin psykoosissa, ja suorastaan taivaalliselta kun toivuin psykoosista ja sain niinsanotun tavallisen elämän takaisin, tosin äänien kanssa. Toivon, että jaksat tavoitella tuota tavallista taivallista oloa, joka tulee, kun voit paremmin ja voit jättää helvettisi taaksesi tuona aikana.

Käyttäjä Sinikka3 kirjoittanut 31.03.2017 klo 12:07

Voi hyvänen aika. Kaiken tuon olen kokenut ja se on heräämistä pitkästä unesta.
Sinä et todellakaan ole persoona, joka on kuin ajatuskuvin luotu mielikuva vain. Sinä olet paljon syvempi, ikuinen tietoisuus, jolla ei koskaan ole mitään hätää, joka ei muutu, joka ei ole muodollinen ollenkaan, jossa ei ole laatuja. Tyhjä on paras kuvaus, koska siihen ei voi laittaa laatuja. Maailmankuvasi on mielesi luoma. Jumala kuvasi on mielesi luoma. Jos joku kuva on, se on aina mielen luoma, jolle on syötetty asioita, kuin tietokone ja robotti! Siksi se on väärä. Se on vain mielen luoma kuva mitä on. Siksi jokaisella on oma maailmankuva ja sodat syttyvät. Ja ihan totta, ihmiset syntyvät uudestaan oman mielensä maailmaan, kunnes heräävät ja tajuavat, että tämä mitä olemme kokeneet on kuin unta. Siihen loppuu tuo nukahtelemisen kierto. On olemassa todempi maailma, jonka haistat ja maistat kyllä, mutta usein hajut ja maut ja niistä seuraava kokemus on sinun oman mielen luoma. Niinpä se on totta vain sinulle. Eli mielen vapaus on ihmisen viimeinen tehtävä. Ensin kuin lähdetään matkalle mielen kanssa, sitten tulee aika herätä ja jokaisen pitää työstää oma mieli. Ja kurjaa on, että kun alkaa saamaan tuollaisia outoja kokemuksia, herätyksiä, tietoa muusta, todellisuudesta, mieli on eniten äänessä pelottelemassa ja estämässä tajuamasta, että se mitä koet, on ihan kyllä sisäistä viisautta ja mahtava vapautumisen kokemus. Koin myös, että maailma on helvetti ja näkyyhän se kaikista sodista ja pahuudesta. Mutta maapallo ei ole helvetti. Se on ihme ja kaunis sellainen. Vain oma ego-mielen luoma vääristynyt maailmankuva ja ennen kaikkea oma kuvamme, on tehnyt siitä helvetin. Ja vielä, kun sinä olet ikään kuin tyhjä tila, jossa kaiki tapahtuu, tietoisuus, niin yhtälailla kun siihen voi asettua kuva helvetistä, siihen voi asettua kuva taivaasta. Todellinen on tietoisuus, johon voi tulla mitä vain ja kaikki tuleva ja menevä on mielestä. Ei niin kovin vakavaa, mutta kun siihen on niin uskottu, se tuntuu hetken kamalata, kunnes pelko helpottaa ja alat saamaan oikeata tietoa. Alata asettumaan siihen tilaan, joka on aina ollut mukanasi, mutta sitä ei ole useinkaan huomattu, pidetty arvossa. Ja tuo tarkkailijan tila tuo rauhan. Mieli on kuin elävä otus, entiteetti, paholainen 🙂. Mutta se tyyntyy, kun sinä heräät oivaltamaan totuuden, se mikä sinä todella olet. Itse ei tarvitse tehdä mitään Kaikki on jo ohjastettu valmiiksi. Koe vain mukana 🙂.

Käyttäjä Irja_Moniääniset (Vapaaehtoinen) (Suomen Moniääniset ry) kirjoittanut 08.11.2017 klo 17:39

Ehkä itse pitää kuitenkin ottaa oman elämän ohjat, jossain vaiheessa voi myös apua tarvita. En tiedä onko elämä niin kirjoitettu valmiiksi, mutta avun vastaanottaminen ainakin helpottaa oloa. Avoin mieli, asioista puhuminen, joko ystäville, vertaisille tai mt-tahon edustajille auttaa ääniä kuulevaa. Tsemppiä ketjun aloittajalle.🙂, sinulla on rankka elämä takana, perempi vaihe toivottavasti menossa.