Pakko kirjoittaa ettei Se saa otetta.

Pakko kirjoittaa ettei Se saa otetta.

Käyttäjä Jopikitai aloittanut aikaan 22.04.2018 klo 16:50 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä Jopikitai kirjoittanut 22.04.2018 klo 16:50

Kirjoitan tänne foorumille ostaakseni lisää aikaa. Toki jos joku keksii miten kiertää ongelman minkä kuvailen olisin kiitollinen.

Minulla on ollut säännöllinen hoitokontakti sekä päivittäinen lääkitys yli kymmenen vuoden ajan. On edelleen.

Muutin äskettäin toiselle paikkakunnalle ja samalla loogisesti hoitotaho vaihtui. Olen psykoosipolin asiakas avohoidossa ja kohtasin ongelman uuden lääkärini kanssa.

Lääkärilläni on hallussaan kaikki mahdolliset minusta tehdyt lausunnot, epikriisit sekä muut tiedot. Sivuja on noin 80 joten hänellä ei pitäisi olla vaikeuksia opiskella tilannettani ja taustaani.
Hän tekikin niin ja poimi sieltä monta tärkeää asiaa mistä puhuimme hänen kanssaan ensimmäisessä tapaamisessa. Selvensin hänelle suhdettani entiteettiin joka hallitsee kehoani ja jakaa mieleni ja luulin että uusi lääkäri ymmärsi asian. Luotin lääkäriin joten kerroin myös tarpeestani puhua ulos ne asiat mitä entiteetti haluaa mutta ihmisten säännöt kieltävät.

Tapasimme lääkärin kanssa muutaman kerran ja viimeisellä tapaamisella hän totesi että hänen eikä hoitajan ei tarvitse kuunnella asioita mistä kerroin.
Lääkäri sanoi että ”makaaberi ajatusmaailma ja roolissa elävän ihmisen fantasiat” eivät ole osa psykiatriaa mihin hän uskoo. Hän alkoi järjestää minulle mahdollisuutta osallistua tukiryhmään ja jonkunlaista kuntouttavaa työtä jotta saisin elämääni muutakin sisältöä kuin sen entiteetin.

Lähdin vastaanotolta peloissani koska en tiennyt mitä tehdä. Mietin kaikki keinot läpi ja lopulta kävelin terveyskeskukseen ja kerroin haluavani pakkohoitoon.
Lääkäri arvioi ettei pakkohoitolähetteelle ole tarvetta koska olen realiteeteissa (mikä on kohdallani täysin totta) mutta en voinut tyytyä siihen vastaukseen. Minulla on puoliso jonka hyvinvointi on asia mitä suojelen kaikin keinoin. Näinollen kerroin tk lääkärille että hän joko kirjoittaa lähetteen tai vaihtoehtoisesti hän ei enää ikinä kirjoita mitään.

Tk lääkäri suostui kirjoittamaan lähetteen ja olin 11 vuorokautta hoidossa. 4+1 pv pakkohoidossa ja loput omasta halustani. Koska olen realiteeteissa ja kykenen hoitamaan asiani minut kirjattiin ulos hoidosta ja laitettiin taas sille psykoosipolin lääkärille.

Menin tapaamiseen ja kerroin kaiken mahdollisen perusteluineen siitä miksi minun on kerrottava asioista hoitotaholle. Lääkäri totesi uudelleen että minulla ei ole ongelmia itseni hallinnassa eikä realiteetin testauksessa ja hän jopa ihmettelee miksi minulla on skitsofrenia diagnoosi vaikka en täytä puoliakaan kriteereistä.

————————————————————————

Ylhäällä siis nopeasti kuvailtuna tilanne missä olen nyt.

Entiteetillä on pakkomielteitä liittyen antropofagiaan ja väkivaltaan. Se myös haluaa asioita mitä ihmisten säännöt kieltävät.
Olen käyttänyt todella paljon aikaa ja energiaa luodakseni sille mahdottomat olosuhteet toteuttaa mieltymyksiään muihin ihmisiin, vuonna 2016 sain sovittua sen kanssa ettei minun tarvitse enää syödä löytämiäni eläimiä kuten kissoja tai oravia. Sen aikainen lääkärini oli ylpeä siitä saavutuksestani ja se kirjattiin myös lausuntoon.
Omahoitajani edellisessä kaupungissa kykeni kuuntelemaan kaikki suunnitelmat liittyen muiden satuttamiseen ja syömiseen, se oli keino tuhota alibi ja tehdä mahdottomaksi tekojen toteutuminen.

Nykyinen lääkäri on siis vakaasti päättänyt ettei sitä entiteettiä ole eikä hänen tarvitse kuunnella mitä se haluaa.
Olen joutunut tilanteeseen missä oma hoitava lääkäri on avannut oven entiteetille tehdä ihan mitä vaan.
Niinpä lopulta kirjoitan sitten tänne jotta saan ostettua lisää aikaa. Tämä teksti pitää huolta siitä että mikäli jotain sattuu keho jää varmasti kiinni. Rikottu alibi.

Kuten sekin sanoo, tämä on ajan tuhlausta eikä estä yhtään mitään koska sillä on aikaa odottaa, mutta mieluummin kuuntelen sen vittuilua kuin löydän itseni taas 3 vuoden laitoshoidosta.