Minä kirjoitan tänne…

Minä kirjoitan tänne...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 21.10.2016 klo 17:02 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 21.10.2016 klo 17:02

Hei nyt minä sain tarpeekseni siitä että minä kirjoitan liian näkyvästi enkä anna tilaa muille kirjoittaa tänne, niinpä päätin vallata oman tilan täältä. Minä liityin vähän aikaa sitten moniäänisiin, koska psykiatrini suositteli sitä minulle. Minulla on ollut ääniä ihan pikkuisesta tytöstä asti. Olen tullut niiden kanssa välillä huonosti ja välillä paremmin toimeen.
Psykiatrini oli sitä mieltä että voisin oppia jotain muiden kokemuksista, mutta en ole aivan
samaa mieltä, jokaisella on omat kokemuksensa, ja harvoilla samanlaiset minun kanssani.
Edes äitini ei ymmärtänyt minua, vaikka hänelläkin oli omat äänensä.
Äänet ovat mielestäni hyvin henkilökohtainen asia, niinkuin ajatuksenvapaus, mutta usein
äänet toimivat ihmisen kokemusten kuvaajana, millainen psyyke sellaiset äänet.😍

Käyttäjä kirjoittanut 09.02.2019 klo 14:34

Pelasin taas vekkauksella pelejä. Minusta on kamalan kallista maksaa Eurojackpotista 2 e.

Käyttäjä kirjoittanut 10.02.2019 klo 18:20

Huomenna eli maanantaina terveyskeskus sairaanhoitajalle uusimaan verenpaine reseptejä. Huomasin etten ole ollut polttamatta tupakoita joten verenpaineeni ovat kohollaan, kuin olisin itse käyttänyt huumausaineita, ja saanut huomiota osakseni. 😯🗯️🙂👍
Itsepintaisesti pidän kiinni oikeuksistani ostaa ja polttaa tupakoita, vaikka olisi terveellisempää lopettaa kokonaan tupakointi. 🙂👍 Olen välillä ollut vähän aikaa ilman tupakoita, mutta psyykkeeni melut pitävät minut vielä tupakoissa kiinni. 🙂👍😯🗯️

Käyttäjä kirjoittanut 11.02.2019 klo 07:12

Noin ne 3 kovaa joista äitini puhui aina, ja omakohtaisesti olen liian vähän harrastanut. 🙂👍😯🗯️ Eroittaisinko silloin enää itseni noin muista ihmisistä erilliseksi lajiksi. 😯🗯️🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 11.02.2019 klo 16:33

En ole ongelma käyttäjä lääkkeiden kanssa ollut enää vuosiin, mutta joitain ongelmia on tullut esiin kuin en nuku hyvin. Olen ottanut käyttöön lääkkeet joita en virallisesti nauti enää. 😴
Psykiatrini sanoi että voin tehdä niin/noin ettei minun kannata palauttaa niitä apteekkiin. 😴
Terveyskeskuksessa sanoin kuitenkin etteivät ne ole enää virallisesti käytössäni olevia lääkkeitä. 😴 Siinä on ristiriita. 😴 En saa tänään enää yhteyttä psyk.pol.lle.

Käyttäjä kirjoittanut 12.02.2019 klo 15:59

Sain lopulta yhteyden psyk. pol.lle ja lupasivat pyytää lääkäriä uusimaan ketopinor reseptini.
😴

Käyttäjä kirjoittanut 13.02.2019 klo 16:21

Sain haettua lääkettä(ketopinoria25mg)apteekista, kuin psyk.pol.lla uusittiin reseptini. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 14.02.2019 klo 12:20

Hyvää ystävänpäivää-
Kotiin tullessani keräsin Abien maahan heittämiä karkkeja.

Käyttäjä kirjoittanut 15.02.2019 klo 12:53

Viikonloppu ja ensi viikolla hiihtoloma. Mietin kuinka saan hiihtolomani kulumaan. 😍
Olenko joku päivä kirjastossa ansaitsemassa vapaapäivää koulusta. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 16.02.2019 klo 20:11

Olen ennustanut tarot-korteista vaikeita aikoja edessä, pari mustasukkaista miestä aiheuttavat ongelmia, joista selviytyminen tuottaa vaikeuksia. 😍 Yksityisyyteni saa siinä seikassa varmaan kolhuja itseensä. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 18.02.2019 klo 13:23

Yritykseni lopettaa tupakointi ovat epäonnistuneet. En tiedosta mitä tarkoitan tuolla (y) tavallani polttaa tupakoita. Se on jotain johon laitetaan sekaan sokeria, mitähän. 😍
Ei kuitenkaan enää pese hikisiä villasukkia. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 20.02.2019 klo 21:16

Muistan isäni kuoleman sattuneen siten etten enää ollut kotona, vain olin lähtenyt sairaalaan takaisin koska vanhempani riitelivät kovasti, ja kuoleminen oli nostettu pöydälle jo. Sain sairaalaan viestin isäni pois menosta. Äitini kuolema sattui sillä tavalla että olin juuri ollut matkoilla Egyptissä, ja palannut kotiin, ennenkuin veljeni matkusti etelään vaimonsa kanssa. Äitimme oli silloin sairaalassa, eikä toipunut enää ripulistansa. En mennyt katsomaan kuin minulle ilmoitettiin että loppu on lähellä. Hän oli muuttunut liian paljon, liian vähässä ajassa. Minulla oli tunne etteivät vanhempani oikeasti kuolleet, he vain menivät pois. Kummassakin tapauksessa sairaala ilmoitti pois menosta. Ehkä he jatkoivat elämäänsä sen jälkeen meiltä lapsilta salaisessa paikassa, sen soisin heille molemmille, erikseen tai yhdessä. Isäni tuli vielä käymään pois menonsa jälkeenpäin, äitini otti hänet vastaan. Äitini ei tullut käymään vielä jälkeenpäin, mutta näin hänet kaupassa ohimennen juttelemassa kassan kanssa. He pärjäävät varmaan paremmin ilman meitä lapsiansa. Mitä oikeasti tapahtui!😯🗯️
Olen miettinyt vääriä tekojani, jotka kohdistuivat vanhempiini, ja en usko koskaan saavani niitä anteeksi, eikä minulla ole mitään mahdollisuuksia edes pyytää anteeksi antoa. Ehkä näin on parempi, ja itsenäistymiseni ei lykkäänny tästä syystä enää vuosia eteenpäin. Jaanas.

Käyttäjä kirjoittanut 21.02.2019 klo 19:55

Hei.
Tuli rukkaset. En päässyt ammattikouluun, ICT-asentajan-linjalle. Tuli ilmoitus, ei selityksiä, mutta mahdollisuus päästä koulutukseen jos hyväksytyt eivät saavu kouluun ajoissa. 🙂👍
Ei se mitään osasin odottaa tuota. En tiedä mitä teen tämän Valman jälkeen jossa nyt olen. Ehkä menen vain ruokajonoon takaisin. Jopa sellainen vaihtoehto on tullut mieleeni. 🙂👍
Kouluni jatkuu kevääseen, ja Onhan tuo yhteishaku vielä. Tiedä häntä. Tulisiko minusta vaikka merkonomi. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 22.02.2019 klo 09:04

Ensi viikolla taas kouluun. On tullut levättyä kokonainen viikko. Pahin väsyminen on helpoittanut, ei ole enää stressiharhoja, muita harhoja on vielä vähän liittyen omaisuuteeni, kuten kahvinkeittimeeni päälle jäämiseen, ja radion, television päälle jäämiseen. 🙂👍
Kuin ne ovat seinässä, ja henkiolentojen on ne helppoa laittaa päälle kuin olen ulkona. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 22.02.2019 klo 18:00

Minä uskon Jumalaan, ja siihen etten tämän elämäni päätyttyä pääse lepoon, vain synnyn uudestaan maailmaan, koska en elänyt tätä elämääni niinkuin naiselle kuuluisi. ☺️❤️☺️ ☺️❤️

Käyttäjä kirjoittanut 22.02.2019 klo 21:53

Hei.
Ostin kissalleni uuden kiipelytelineen, jota kissani tutkii. Se on kuin minä reppuselässäni.
Vielä ei uskalla kissani kiivetä ylös asti. Katsomaan miltä maailma näyttää näkökannastani. 🙂👍