Jaana, minulla on kauhea tarve ymmärtää näkyjäni. MIksi juuri minulle ja mitä ne odottavat minun tekevän? Minähän en tunne näkyjeni kohteita ollenkaan, eivätkä he mitenkään kuulu arkeeni. Siksi ihmetyttää. Mutta samalla jossakin sisälläni on varmuus, että ne selittyvät vielä. Sauli, no niin unohdin sukunimen, kun en ole muutenkaan haka tangokuninkaallisissa, näky hellitti toisella kertaa hiukan, kun minulle näytettiin tai tavallaan koin sen hetken itse, millaisena hetkenä hänen henkensä vienyt hirvikolari tapahtui. Se oli niin selkeä, tälläinen ilma, tälläinen paikka..näin sinä Sauli kuolit. Autossa kanssani oli kaksi muuta ihmistä ja he eivät olleet huomanneet minussa mitään. Näyn jälkeen minua paleli, aivan kuin jotakin olisi lähtenyt minusta. Se on pelottavaakin, ja kun kukaan ei osaa selittää. Lääkärit sanovat vilkas mielikuvitus? Mutta mistä ihmeestä minun mielikuvitus olisi Saulinkin tempaissut näkyyni, kun en edes muistanut kuka hän oli. Joku sanoi minulle, että kun olin koomassa todella 1 prosentin päässä kuolemasta, niin minun sieluni olisi jäänyt avoimeksi kanavaksi ja ottaisi vastaan nyt muita sieluja, joilla matka ei ole edennyt vaan jäänyt välitilaan... Enpä tiedä, tavallaan uskon tuohon, mutta tulee niin The Crow fiilikset, että kylmät väreet juoksee. Kuka osaa määrittää mikä on todellinen kokemus ja mikä mielikuvitusta? Ja miksi mielikuvitus toisi juuri tuollaisia asioita minulle? Koitin olla jopa yhteydessä yhteen, en nyt nimeä, ihmiseen, joka uskoo voivansa lukea ihmisiä, heidän sielua ja edellisiä elämiään. Ja on kirjoittanut kirjoja, pitänyt luentoja, maalannut jne...viestiä laittaessani minulla oli väkevä tunne, että, jos hän on AITO hän vastaa...no eipä ole vastausta kuulunut.