Miksi olen täällä?

Miksi olen täällä?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 16.09.2023 klo 19:10 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 16.09.2023 klo 19:10

Haluan kirjoittaa ylös asioita, joilla on merkitystä minulle, kuten sillä mitä päässäni liikkuu kun ajattelen ja minkälaisen vastaanoton saan ajatusmaailmaltani kun haluan ajatella jotain vain asioita, kuten näitä ajatuksia postinjaosta, ja siitä tuliko minulle postia vai eikö tullut, ja minkä takia näen harhoja siitä etten saanut näin paljon postia, ja mitä siitä tulee ajatuksia ajatusmaailmaani. 

Käyttäjä kirjoittanut 09.01.2024 klo 15:50

Reseptit ovat menneet tyhjiin, piti saada uudet, mutta en tavoita psyk, sh ta.

Poikamiestyttöset eivät löydä kumppaneita kaikenlaisista seksi kumppaneita hakevista kumppaneista. Onhan olemassa olevia terapeutteja kaikkenlaisille parisuhteille ja seksistä kärsiville, mutta ei taida olla olemassa olevia mahdollisuuksia löytää oma parisuhde, perustuu se seksille tai muulle, ja pitää sitä yllä, kuin liittoa. Byrokratia ottaa huomioon vain jo olemassa olevat liitot ja tuskin luultavasti tulevia liittoja tarvitsee byrokratian mielestä kannattaa pysyviksi liitoiksi. Ja sama koskee kumpaakin sukupuolta. Ei ihme etteivät nämä nouse kapinaan ja osoita mieltänsä, mahdottomille ihmissuhteillensa.

Käyttäjä kirjoittanut 09.01.2024 klo 19:48

Mitä ihmeen väliä sillä on onko heteroseksuaalinen vaiko jotain vain muuta. Eihän sen pitäisi kuulua ulkopuolisille. Kuitenkin se tuntuu heti. Kyllä byrokratian pitäisi puuttua asiaan, ei ole minun asiani olla siitä tunteesta jotain vain mieltä, enkä luultavasti saisi pitää mielipiteistäni kiinni ilman että alkaisin sairastamaan niitä mielipiteitäni jotka ovat heteroseksuaalisia nyt. Ihme etten ole siitä tunteesta jotain vain mieltä, etten olettaisi kaikenlaista jotain vain muuta heteroseksuaaliseksi. Kiinnostavaa miten byrokratia sen näkisi, onko se kaikki jotain vain muuta kuin heteroseksuaalista. Onko mahdollista että se on BIseksuaalista, jos se ei ole ihan tuu sekopääksi heteroseksuaalista.  Ja jos se ei edellytä että sekopäät ovat heteroseksuaalisia. Byrokratia saisi hoitaa kaiken kyetessään, eivätkä sekopäät siitä häiriinny enempää kuin muustakaan pilailusta. Onko tämä tunnettava rikollisena mielipiteenä.

Käyttäjä kirjoittanut 10.01.2024 klo 11:01

Ymmärrys hoi, älä jätä. Saako minulla olla mielipiteitä epätodellisuudesta mielikuvituksen voimalla. Saako ajatella että jossain päin Suomea asuu homoja ja lesboja, eivät välttämättä naapureina. ja jos siellä päin näkyy BIseksuaalinen henkilö, onko hänen ilmoitettava sijaintinsa Jumalalle tai Saatanalle, kävellessään katua, kujaa, polkua, tietänsä pitkin. Että kaikki tietäisivät hänen olevan liikkeellä, entä jos hän menee autolla, bussilla, junalla, metrolla, eikä himoitse BIseksuaalisuuttaan, onko hänen puhuttava ilmansa kanssa. Onko byrokratialla tähän jotain vain ratkaisua, muuta kuin rupeaisi heteroseksuaaliseksi.

Käyttäjä kirjoittanut 10.01.2024 klo 14:43

Selvästi juovuksissa tuli postissa,  Apu lehden kanssa, jossa oli jotain lapsen syntymisestä ja ilman potilaita olosta.

Käyttäjä kirjoittanut 10.01.2024 klo 18:22

Tuli ilmoitus että postissa odottaa paketti, siinä on kirjoja.

Käyttäjä kirjoittanut 11.01.2024 klo 10:25

Siitä epätodellisuudesta vielä, joku BIseksuaalisti on jättänyt sen naimatta heteroseksuaalisesti, joskus jossain päin suomea, jonkun ikäisenä, koska se on noin naisinko minä itse heteroseksuaalisesti, jonkun ikäiseni kanssa. Ilman että se vaikuttaisi terveydentilaani huonontavasti, ja kumppanini terveydentilaan huonontavasti.

Kuitenkin kyseessä on eräänlainen aistiharha siitä että olenko nainut koko tämän ajan jonka olen sairastanut syöpää, jonkun kanssa jonka pitäisi tulla todelliseksi, eikä jäädä epätodelliseksi enää.

Käyttäjä kirjoittanut 11.01.2024 klo 13:40

Kävin postissa hakemassa kirjapakettini, ja olen tyytyväinen uusiin käytettyihin kirjoihini. Ehkä nyt innostun taas lukemaan kirjojani, kunhan totun tähän uudistuneeseen tunteeseen.

Käyttäjä kirjoittanut 11.01.2024 klo 17:41

Aloin lukemaan selvästi juovuksissa kirjaani, joka on akateemisen lääkärin pohdintoja juomatavoistansa, ja olen viihtynyt kirjan seurassa ihan selvinpäin.

Käyttäjä kirjoittanut 12.01.2024 klo 14:16

Hyvä että kävin kaupassa eilen, tänään on satanut lunta eikä rullaattori kulje paksussa lumessa, sitä pitää nostaa lumikinoksien ohitse. Totesin kun kävin tupakalla tänään.

Käyttäjä kirjoittanut 12.01.2024 klo 16:19

Olen joskus ajatellut että täällä sataa niin paljon että osa siitä voisi mennä kastelemaan arabi maita jossa on kuivaa ja kastella arabit ja kamelit siellä, ilmavirrat laittavat hanttiin, niin paljon etten jaksa uskoa heidän kastuneen vieläkään kunnolla. Kaikki saisi käydä ilman että tarvitsee maanjäristyksiä ukkospilvien rakentamiseksi.

Käyttäjä kirjoittanut 12.01.2024 klo 16:38

Sain 2 postikorttia postissa, toinen Kazanista ja toinen saksan arabimaista. Toisen kortin kanssa tuli selvitys siitä että siellä on vesistöjä joissa on liikennettä.

Käyttäjä kirjoittanut 13.01.2024 klo 09:30

Sää pilvistä -5´c Tuntuu kuin olisi -20 ´c.

On tammikuun 13 päivä. Lauantai. Olo on mukiinmenevä ilman diazpamia. Illalla otin tenoxin. ja en meinannut silti nukahtaa, en viitsi ottaa kahta. Kuuntelen radiota; suomi räp kanavaa. Olen käynyt ulkona tupakalla.

Käyttäjä kirjoittanut 13.01.2024 klo 14:28

Pikemiten kirjoitti:
Olen joskus ajatellut että täällä sataa niin paljon että osa siitä voisi mennä kastelemaan arabi maita jossa on kuivaa ja kastella arabit ja kamelit siellä, ilmavirrat laittavat hanttiin, niin paljon etten jaksa uskoa heidän kastuneen vieläkään kunnolla. Kaikki saisi käydä ilman että tarvitsee maanjäristyksiä ukkospilvien rakentamiseksi. Arabi maat sijaitsevat lähi-idässä ja pohjoisafrikassa, Paikassa jossa tuuli kulkee useimmin maanpintaa pitkin, harvemmin taivaassa, tuoden pilvimassoja tasankojen yläpuolelle, kunnes sade kastelee maan, ja kaiken maanpäällisen, jopa käärmeet ja liskot, ja veden vähyydestä kuivuneet krokotiilit.

Käyttäjä kirjoittanut 13.01.2024 klo 14:30

Kaunis ilma ja saisi jatkua, mutta ei tarvitsisi olla pakkasta.

Käyttäjä kirjoittanut 13.01.2024 klo 18:37

Skitsofrenia: Pää kaikuu kun ajattelen, en yleensä uskalla ajatella vapaasti, ajatukset kuuluvat jossain muualla, en ole edes humalassa, enkä käytä huumeita. Kävin tupakalla ulkona, ja ajattelin millaiselta tuntuu kun  asuu täällä ja muistelin yhtä kappaletta jonka kuulin kerran radiosta. Kun tulin kotiin päässäni oli ohjeet soittaa sairaalaan päivystykseen, soitin ja odotan milloin he soittavat takaisin tänne. Jätin soittopyynnön, ei ole mitään vakavaa tämä tälläinen skitsofrenia.