Miksi olen täällä?

Miksi olen täällä?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 16.09.2023 klo 19:10 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 16.09.2023 klo 19:10

Haluan kirjoittaa ylös asioita, joilla on merkitystä minulle, kuten sillä mitä päässäni liikkuu kun ajattelen ja minkälaisen vastaanoton saan ajatusmaailmaltani kun haluan ajatella jotain vain asioita, kuten näitä ajatuksia postinjaosta, ja siitä tuliko minulle postia vai eikö tullut, ja minkä takia näen harhoja siitä etten saanut näin paljon postia, ja mitä siitä tulee ajatuksia ajatusmaailmaani. 

Käyttäjä kirjoittanut 17.09.2023 klo 09:47

Nyt ajatuksiani siitä etten saanut niin paljoa postia. Ajattelen monien muiden olleen taas liikaa minun ajatuksistani kun aistin kaikenlaisia asioita, josta seurauksena näen harhoja siitä kuinka minun postini olisi tullut postiluukustani jos olisin ollut tämä henkilö ihan itse.

Käyttäjä kirjoittanut 17.09.2023 klo 10:35

Kun huomenna odotan postijakoa, toivottavasti ymmärrän etten ole kovin tärkeä henkilö monille henkilöille, ja etteivät nämä henkilöt useinkaan kysy minun osoitettani lähetäkseen minulle postia, kun sellaista tapahtuu se on harvinaista. Ja silti toivon postin tulevan perille.

Käyttäjä kirjoittanut 18.09.2023 klo 13:16

Laitoin postcrossingin profiiliin lisäyksen " Kaikki postikortit ovat tervetulleita." Koska minulla oli tunne etten hyväksynyt kaikkia postikortteja, joita minulle lähetetään.

Käyttäjä kirjoittanut 20.09.2023 klo 17:04

Saa nähdä mitä postia tänään tulee, odotan pankkitiliini kuuluvaa postia, ja voisi tulla muutakin postia, vaikka postikortteja. Radiosta tulee kokoajan mainoksia ja musiikkia.

Käyttäjä kirjoittanut 22.09.2023 klo 09:04

Tänään on taas postinjakopäivä, saa nähdä tuleeko mitään postia.

Käyttäjä kirjoittanut 25.09.2023 klo 07:46

Tänään ei ole postinjakopäivä, mutta huomenna odotan postia tulevan.

Käyttäjä kirjoittanut 25.09.2023 klo 16:24

Soitin museoon josta tilasin postikortteja, tulevat kun ehtivät, tämän viikon aikana pitäisi tulla. Ne ovat juniin liittyviä postikortteja. Niitä pitäisi tulla 20 kpl. Sitten pitäisi tulla postissa 20 kpl postikortteja joita tilasin postcrossing finland sivuilta jossa niitä myytiin, ja kirja jonka tilasin antikvariaatista veljenpojalle joululahjaksi.

Käyttäjä kirjoittanut 03.10.2023 klo 19:04

Olen kuin olenkin suurin piirtein ehjänä täällä. Sunnuntaina kaaduin pahasti ja satutin itseni.

Käyttäjä kirjoittanut 04.10.2023 klo 12:17

Tänään tuli postissa ifolorin valokuvat. Traffikin postikortit eivät vielä saapuneet ja muiden postikorttien laita on samoin, piti tulla postcrossingista tilaamani (yksityiseltä) postikortteja, mutta ei ole vielä näkynyt. Mitä tulee muualta maailmalta lähetettyihin postikortteihin, niitä tulee hiljalleen kokoajan ympäri maailmaa.

Käyttäjä kirjoittanut 05.10.2023 klo 10:43

Tänään ei tule postia. Enkä lähetä postia. Enkä edes tilaa mitään postissa tulevaa.

Käyttäjä kirjoittanut 06.10.2023 klo 07:50

Jos tänään ei tule paria kirjettä täynnä postikortteja olen pettynyt postiin, niiden pitäisi saapua jo.

Käyttäjä kirjoittanut 08.10.2023 klo 11:31

Ei mitään postia viikonlopuksi. Saa nähdä tuleeko ensi viikolla postia, vai ei. Odottelen, kirjeitäni tuleviksi. Jopa nordean tunnuslukulaitetta.

Käyttäjä kirjoittanut 09.10.2023 klo 18:34

Ei ole näkynyt posteljoonia, ei perjantaina, eikä maanantaina, kuitenkin viime viikolla posti tuli ajoissa silloin kun tuli.

Käyttäjä kirjoittanut 10.10.2023 klo 13:31

Tänään tulivat traffikin postikortit, sisältäen kauniita junan ja junaliikenteeseen liittyviä kuvia. Ajattelin laittaa niitä kiertoon mut en vielä.

Käyttäjä kirjoittanut 11.10.2023 klo 07:57

Odottelen torstaita jolloin pitäisi tulla postia. Nyt odotan Nordean kirjettä, ja sitä postikorttikirjettä joka tuo nuo postikortit luokseni.