Pikemiten kirjoitti:
Olen ollut kotosalla, ja minulla on pääni sisäisiä ääniä, joita en hallitse. Nämä äänet tulkitsevat minua ja tekemisiäni, kuin olisivat ystäviäni, jotka ovat kylässä luonani. En oikein aina pidä siitä, ja ...
Monien vuosien jälkeen olen edelleen yksinäni kotosalla, en ole ollut kovin paljoa tekemisissä muiden ihmisten kanssa muutenkaan, en vain löydä hyväksyttäviä juttuja keskustellakseni kenenkään muiden kanssa. Minulla ei enää käy edes vieraita, jotka hyväksyisivät minut sellaisena kuin olen, ja kaikessa on ihan liiaksi jännitteitä elämään. Olen itse ihan pihalla tästä syystä, en haluaisi olla vaivaksi, mutta en keksi miten elämäni järjestäisin paremmaksi, rakenne ratkaisee monta pulmallista tilannetta, mutta tätä jännitettä ja ahdistusta ei mikään tunnu poistavan, ja taas minulla oli asiaa veljelleni joka jaksoi kuunnella. Olen ihan pihalla näistä veljelleni soittamisistani, enkä usko että asiat näin järjestyvät parhain päin, mutta ymmärrän että saatan mennä liiallisuuksiin soittaessani veljelleni ja hänen vaimollensa, tai jollekin muulle, vaikka minulla ei olisikaan edes asiaa josta puhua.