Miksi olen täällä?

Miksi olen täällä?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 16.09.2023 klo 19:10 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 16.09.2023 klo 19:10

Haluan kirjoittaa ylös asioita, joilla on merkitystä minulle, kuten sillä mitä päässäni liikkuu kun ajattelen ja minkälaisen vastaanoton saan ajatusmaailmaltani kun haluan ajatella jotain vain asioita, kuten näitä ajatuksia postinjaosta, ja siitä tuliko minulle postia vai eikö tullut, ja minkä takia näen harhoja siitä etten saanut näin paljon postia, ja mitä siitä tulee ajatuksia ajatusmaailmaani. 

Käyttäjä kirjoittanut 12.10.2023 klo 20:02

Sain postikorttikirjeeni ja 4 postikorttia eri puolilta maailmaa. Taiwanin postikortissa oli 3 postimerkkiä jotka kiinnittivät huomioni kauneudellaan. Ehkä jonain päivänä aloitan postimerkkien keräilyn.

Käyttäjä kirjoittanut 14.10.2023 klo 18:24

Saa nähdä saanko sen tyttökissan jota nyt tavoittelen, yritän kysellä hänen nykyiseltä omistajalta, mutta en tiedä mikä on lopputulos.

Käyttäjä kirjoittanut 17.10.2023 klo 19:05

Postia odotellaan huomenna, pitäisi tulla kirje Nordeasta lähiaikoina. Myös postikortit ovat tervetulleita.

Ajattelin jos en sittenkään ostaisi kissaa, vaan uuden puhelimen.

Käyttäjä kirjoittanut 18.10.2023 klo 09:27

Yritin palauttaa puhelimeni tehdasasetuksille mutta en onnistunut koska en muistanut kaikkia salasanojani vuosien takaa. Ajattelin viedä se puhelimeni elisalle jos he osaisivat auttaa palauttamisessa tehdasasetuksille.

Käyttäjä kirjoittanut 21.10.2023 klo 09:34

Ensi viikolla posti tulee vasta tiistaina ja torstaina. Saa nähdä koska tulee Nordean kirje.

Käyttäjä kirjoittanut 22.10.2023 klo 17:30

Minulla on nyt uusi puhelin. Muttei se auta edes yksinäisyyteeni, saati epätodellisuuteeni, vaikka olen kuinka välillä ollut asioista toisenlaista mieltä mutta kokonainen viikonloppu yksinään kotona, kun voisin mennä ihmisten keskellä yhä yksin, on liikaa jopa minulle.

Käyttäjä kirjoittanut 25.10.2023 klo 10:44

Olen ollut kotosalla, ja minulla on pääni sisäisiä ääniä, joita en hallitse. Nämä äänet tulkitsevat minua ja tekemisiäni, kuin olisivat ystäviäni, jotka ovat kylässä luonani. En oikein aina pidä siitä, ja ...

Käyttäjä Toinentyttö kirjoittanut 25.10.2023 klo 20:39

Anteeksi toivottavasti en loukkaa, mutta minusta ajatuksesi postteihin liittyen olivat hauskoja, kiitos sinulle niistä!

Minulla ei käy ystäviä koskaan kylässä.

Käyttäjä kirjoittanut 26.10.2023 klo 11:14

Odottelen vielä ensi viikkoon Nordean kirjettä, mutta tänään tuli kirkko ja kaupunki lehti ja yksi postikortti USAsta. Minulle pitäisi tulla valokuvia Ifolorilta, mutta en tiedä koska ne sitten saapuvat. Postissa pitäisi tulla myös postimerkki keräilykansiot, mutta en tiedä vielä milloin.

Käyttäjä kirjoittanut 26.10.2023 klo 13:47

En saa maksettua laskuja ennen kuin Nordean kirje tulee postissa ja tuo tunnuslukulaitteen. Minulla on yksi antikvaarin lasku odottamassa maksamista.

Käyttäjä kirjoittanut 27.10.2023 klo 15:38

Maanantaina seuraavan kerran postia, saa nähdä mitä tulee silloin.

Käyttäjä kirjoittanut 28.10.2023 klo 18:59

Nämä viikonloput ovat pitkäveteisiä ja turhauttavia, eikä postissa tule kuin mainoksia, joita ei viitsi ottaa ovien välistä edes poiskaan. Sen verran ottaa päähän tämä asioiden tilanne.

Käyttäjä kirjoittanut 04.11.2023 klo 09:15

Eilen oli taas harhoja siitä että tulee postia, ja sitten tuli pari postikorttia, vaikka kuinka odotin että lopulta tulisi se Nordean kirje, ei se tullut.

Käyttäjä kirjoittanut 06.11.2023 klo 08:15

Saa nähdä kuinka käy tällä viikolla postin kanssa. Tuleeko postia ja jos tulee, mitä postia tulee.

Käyttäjä kirjoittanut 06.11.2023 klo 20:25

Pikemiten kirjoitti:
Olen ollut kotosalla, ja minulla on pääni sisäisiä ääniä, joita en hallitse. Nämä äänet tulkitsevat minua ja tekemisiäni, kuin olisivat ystäviäni, jotka ovat kylässä luonani. En oikein aina pidä siitä, ja ...

Monien vuosien jälkeen olen edelleen yksinäni kotosalla, en ole ollut kovin paljoa tekemisissä muiden ihmisten kanssa muutenkaan, en vain löydä hyväksyttäviä juttuja keskustellakseni kenenkään muiden kanssa. Minulla ei enää käy edes vieraita, jotka hyväksyisivät minut sellaisena kuin olen, ja kaikessa on ihan liiaksi jännitteitä elämään. Olen itse ihan pihalla tästä syystä, en haluaisi olla vaivaksi, mutta en keksi miten elämäni järjestäisin paremmaksi, rakenne ratkaisee monta pulmallista tilannetta, mutta tätä jännitettä ja ahdistusta ei mikään tunnu poistavan, ja taas minulla oli asiaa veljelleni joka  jaksoi kuunnella. Olen ihan pihalla näistä veljelleni soittamisistani, enkä usko että asiat näin järjestyvät parhain päin, mutta ymmärrän että saatan mennä liiallisuuksiin soittaessani veljelleni ja hänen vaimollensa, tai jollekin muulle, vaikka minulla ei olisikaan edes asiaa josta puhua.