Magia ja musta magia

Magia ja musta magia

Käyttäjä Pikemiten aloittanut aikaan 09.04.2024 klo 08:15 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 09.04.2024 klo 08:15

Mitä voin odottaa elämältäni? Kaikki ihmiset eivät ole kanssani samaa mieltä, mutta ei heidän tarvitse olla. Siitä jää aistiharhojen kaltaisien tunnetilojen irvikuvia, joita en jaksa ruveta analysoimaan itse nyt. Tarkoitan erimielisyyden erottavia voimia. 

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 09.04.2024 klo 18:26

Mielipide eroavaisuudet ovat tuiki tavallisia, mutta joistain mielipide eroavaisuuksista ei haluaisi tulla osalliseksi, kuten rakastavaisten riidanaiheet. Mikään ei ole kuluttavampaa kuin riitely, ja alaarvoisempaa kuin riitely rahasta. Tekisin mitä vain kunhan en enää kohtaisi rahan tuomaa riidanaihetta. Jättäisin vaikka rakastettuni.

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 10.04.2024 klo 08:00

Menetin jo mahdollisuuteni rakkaussuhteeseen, mutta uudet tuulet puhaltavat, ja voin olla varma ettei eilinen palaa huomenna. Minusta tuntuu kuin päänsisäiset äänet väittelisivät siitä teinkö oikein kun estin hänen yhteydenottonsa, koska hän ei muusta puhunut/kirjoittanut kuin siitä miten minä maksaisin hänen lähettämänsä postipaketin niin että se kulkisi muun postin mukana.

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 12.04.2024 klo 12:57

Kait se on tehtävä niin että kun saan sen paketin, vien rahat pankkiini, maksan laskuni.

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 14.04.2024 klo 10:05

Ajattelin mennä Jumalanpalvelukseen eli Messuun tänään. Olen tilannut jo taxin viemään minut perille, Takaisin tullessa pitää tilata uudestaan taxi.

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 14.04.2024 klo 17:43

Juttelin ystäväni kanssa ja tuli puheeksi hatajaiskulut, johon ystäväni sanoi että edunvalvonta säästää hautjaiskuluihin rahaa, ainakin hänen äidillensä oli säästetty edunvalvonnasta hatajaiskuluihin rahaa.  Joten en nyt säästäkään hautajaiskuluihini rahaa vaan matkarahastoon.

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 16.04.2024 klo 14:33

Tilasin taas paketteja jotka tulevat toivottavasti ajallaan, eivätkä jää matkan varrelle.

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 27.04.2024 klo 08:34

Minulla on toukokuun lopulla ja kesäkuun alussa lääkäreiden aikoja,