Kuuluuko jotain vain…

Kuuluuko jotain vain...

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 03.10.2021 klo 12:36 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 03.10.2021 klo 12:36

Minä olen epätietoinen siitä ovatko ympäristöstäni kuuluvat äänet harha-aistimuksia vai eivät! Tuuli ulvoo nurkissa! Autot ajavat tietä pitkin! Linnut laulelevat! Kellot tikittävät taustalla! Ilmapiirissä tapahtui muutos! Harhat tulivat esille!

Käyttäjä kirjoittanut 03.10.2021 klo 12:53

Yleensä kuulen puhetta, aivan kuin joku olisi huoneessa jossa olen, vaikka paikalla ei ole ketään. Nämä puheet sivuavat ajatuksiani, aivan kuin ajatukseni puhuisivat minulle. Tästä syystä minulla on joko hyvä tai huono olo. Riippuen siitä millaisia ajatuksia päässäni oli. 😁

Ymmärrän näiden ajatuksien tulevan huonommasta puolestani, mutta olevan niin asiallisia kuin minä itse olen.  😁  Tällä huonommalla minälläni tuntuu olevan  😂  paljon juomatonta aikoholia, jota se tarjoilee minulle ohimennen silloin tällöin. En saisi ottaa alkoholia  😝😜 koska sekoan päästäni ja ajatuksistani, kuin en enäää usko raittiuteen kaikissa sen ilmenemismuodoissa.  😂😫 Koen olevani humalassa ollessani satimessa, josta en pääse helposti selvyyteen, ja että käsittelen seksuaalisia mielipiteitäni yksin.  😌

 

Käyttäjä kirjoittanut 03.10.2021 klo 13:27

Mietin miksi en voisi käsitellä näitä asioita selvinpäin, kuten milloin minusta tuntuu hyvältä olla harhojeni kanssa nenätyksin, ja kuinka voisin nauttia siitä tunteesta mielettömyyteen asti ja vähän sen päälle niin että tuntisin yhteenkuuluvuutta raittiita miehiä kohtaan raittiina.  😁 Minulla on tarve tuottaa rakkautta ja hyvää oloa, jota ilman en halua enää olla. 😝😜😛

Käyttäjä kirjoittanut 03.10.2021 klo 16:45

Olla kiinnostunut aisteistaan ja tunteistaan, kohdistaa näitä halujaan raittiiseen mieheen joka vastaa tuntein ja aistimuksin, tunteisiin ja aistimuksiin, tulla valmiiksi hyväksymään kohtalo.  😝😜😛 Ja tuottaa iloa ja rakkautta ympäristöönsä, ja itsellensä. 😁 Hyväksyä kaikki sen henkilön henkilökohtaiset heikkoudet ja iloita raittiudestaan. 😁 Unohtaa huolen aiheensa ja rakastaa kaikilla aisteillaan. 😁

Käyttäjä kirjoittanut 03.10.2021 klo 19:21

Kuinka osoittaa tunteitaan ja aistimuksiaan  💋💋 muuttumalla aukinaiseksi  💋💋 tunteille ja aistimuksille, elämän myötätunnoille tunteita ja aistimuksille hyvää tahtoa. 😝😜😛💓💋

Se mikä sopii sinulle sopii minulle, 👄👅💋 Anna sinä minulle tunteet ja minä annan sinulle tunteet ja aistimukset, ollaan yhdessä kuin sinulle näin vain sopii.

Käyttäjä kirjoittanut 04.10.2021 klo 08:35

Nämä potenttiaaliset tunteet ja aistimukset kaipaavat sinua ja minua sylityksin rakastelemaan illasta aamuun asti.  😁💓💋👅👄😪

Käyttäjä kirjoittanut 04.10.2021 klo 10:52

Nämä potenttiaalisiksi tunteiksi ja aistimuksiksi kuvittelemani tunteet ja aistimukset eivät ole vielä valmiita  😝😜😛 tunteita ja aistimuksia potenttiaaliselta kannalta sinun ja minun välisiksi tunteiksi ja aistimuksiksi ne saattavat kelvata  💋💓💋 mutta ovat aistimuksina vain kiinnostuksen osoituksen tasolla, joka voi osoittautua tunteille ja aistimuksille antautumiseksi sinun ja minun välillä.

Käyttäjä kirjoittanut 07.10.2021 klo 08:23

En saisi sinusta selvyyttä, joka olisi tahdotko rakastella minun kanssani vaiko et.  😝😜😛 Ehkä olenkin käsittänyt asian väärin kokonaisvaltaisesti henkilökohtaisesti, ja ruvennut sitä ihan turhaan pelkäämään,  💋💓💋  Koska omassa mielessäni tunteet ja aistimukset ovat viitanneet siihen suuntaan kokonaisvaltaisesti, joka tapauksessa kiva kuin pidät minusta 💓 edes vähän, tyydyn siihen mielelläni.

Käyttäjä kirjoittanut 08.10.2021 klo 15:58

Olen hieman pettynyt sinuun, ajattelin että voisit olla kiinnostava tapaus, mutta osoittauduitkin harhaanjohdattelija-uneksijaksi 😂😴⚡😛😜😝 Jolla oli kauniit silmät.

Käyttäjä kirjoittanut 10.10.2021 klo 19:50

Ehkä minulla on taas ikävä sinua, kun en ole sinua nähnyt. Nämä harha-aistimukset tuovat sinut mieleeni kun kirjoitan tänne, ikävä väistyy. 😁😴🛫😝😜😛 Helpottavaa huomata että voin vaikuttaa tunteisiini itse, enkä ole kuin kone joka toimii käskystä ohjatulla tavalla.

Käyttäjä kirjoittanut 13.10.2021 klo 17:44

Hahmottelen taas tunteet ja aistimukset esiin, tiedä vaikka tänään kohtaisin sinut sattumalta. Olen antanut jo periksi mieliteolleni nähdä sinut elävänä edessäni, seisot lähelläni ja annat sielusi sädehtiä kauniista silmistäsi, ehkä puhuttelet minua 😂😴💓💋👄👅👣🙏 sitten menen kotiini ja käyn nukkumaan hyvällä mielellä.

Käyttäjä kirjoittanut 16.10.2021 klo 13:43

Eilen näin sinut ja sain istua vieressäsi vähän aikaa, keskustella kanssasi ja muiden kanssa.

Käyttäjä kirjoittanut 16.10.2021 klo 19:47

Ajattelen taas sinua, kuin tulet ajatuksiini kuin varkain. Kaikenkestävä ihastumiseni on mennyt tälläiseksi. Istun ja köhin koska et tunne minua kohtaan seksuaalista kiinnostusta, vaikka en tiedostaisi sitä oikein vaikka kiinnostuksesi olisikin seksuaalista.  😂😴💓💓💋

Käyttäjä kirjoittanut 17.10.2021 klo 19:13

Haluaisitko sinä viettää romanttisen illan kanssani, ihan selvänä, istualteen sohvalla toistemme lähellä vai haluaisitko sinä pitäytyä ystävyydessämme. 😀😴💤💤💤

Käyttäjä kirjoittanut 27.10.2021 klo 09:25

En aina tiedä milloin voin nähdä sinut seuraavan kerran, nyt se ei käy, on muuta tekemistä. 😁💓

Käyttäjä kirjoittanut 28.10.2021 klo 10:17

Huomenna saatan nähdä sinut 😀 jälleen. Elämäni kulkee omaa pihatietänsä, enpä paljoa muualla liiku, mutta huomenna menen kauemmaksi käymään tervehtimään ystäviäni.  😀