maanvaiva kirjoitti 16.8.2017 20:38
Kävin läheisteni kuoleman jälkeen viisi-kuusi vuotta terapiassa. Luulen, että siinä ajassa mulle olisi jo keksitty antaa joku mt-diagnoosi mutta ei ole annettu.
Mulla on vaan tapana sanoa, että olenpa hullu tai mielenvikainen, kun luen omia kirjoituksiani ennen lähetttämistä.
Kuten monilla on tapana sanoa, että saan kohta sydänkohtauksen vaikka on ihan terve sydän.
Me taidamme vaan pyöriä ympyrää, sinä ymmärrät mt-äänet etkä muita ääniä.
Jokaisella on oma käsitys äänistä, mistä ne syntyvät ja mistä ne tulevat. Itselläni on edelleen käsitys, että kuulen joskus ääniä, jotka ovat lähtöisin ennustajalta ja kuulen hänet, tämän näkijän tai jopa mahdollisen teon tekijän tai yllyttäjän tekoon, lähinnä koskeien terrorismia. Toisaalta taas ymmärrän, että äänet ovat sisäistä minääni ja minun minäkuvaani, omasta päästä lähtöisin, jonkin ärsykkeen takia muodostuneita, mistä tuo ärsyke tai tieto sitten tullutkin.
En osaa selittää miksi niitä kuulen, olen jopa käynyt tämän takia aivoni kuvauttamassa yhdessä tutkimusryhmässä, mutta olen hyväsynyt sen, että olen ääniä kuuleva ja muut eivät niitä kuule. Nykyään yleinen käsitys on, että äänet ovat mt-tahon asia, vaikka toivoisin, että ääniäkuulevia ei lokeroitaisi vain mt-tahon potilaiksi, vaan hyväksyttäisiin myös uudet tulokset, joissa ääniäkuulevilla on osalla todettu aivotoiminnassa erilaisuutta kuin ei ääniä kuulevilla. Tämä on vielä tutkimusasteella, mutta kuka tietää vaikka olisimme telepatiaan kykeneviä tai miten kukin haluaa äänensä selittää, oli se sitten keskustelua menneiden henkien kanssa tai tulevaisuuden ennustuksia.
Jokaisella on oikeus omiin mielipiteisiinsä äänistä, mutta kuten aikaisemmin kirjoitit, voi äänimaailma tuntua liian raskaalta kohdata ilman terapeutin tukea. Puhuminen äänistä auttaa aina. 🌻🙂🌻