Kumpa löytäisin oikean suunnan elämälleni!

Kumpa löytäisin oikean suunnan elämälleni!

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 09.09.2021 klo 18:00 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 09.09.2021 klo 18:00

Mitä minulle oikeastaan kuuluu? Olen todellisuudessa ristiriitainen henkilö, toisaalta minua johdattelevat harhaan monenlaiset aistimukset ja tunteet, toisaalta järki kultani yrittää ymmärtää tätä maailmaa oikealla tavalla. Näiden tekijöiden ristiriidassa vietän melko normaalia elämää, josta syystä psykoosi poliklinikalla kysytään kahta asiaa; Onko minulla ollut harha-aistimuksia enemmän kuin normaalisti, ja olenko pysynyt raittiina vai olenko retkahdellut?

Käyttäjä kirjoittanut 09.09.2021 klo 18:20

Elämäni kulkee omaa reittiänsä, enkä saa sitä mitenkään muuttamaan suuntaansa, vaikka näin haluaisinkin tehdä. Nämä reitit ovat minulle koettelemuksia, katkeria pettymyksiä, ja ristiriitaisia aistimuksia ja tunteita, joille harvoin voin antaa periksi.

Käyttäjä kirjoittanut 14.09.2021 klo 15:43

Haluaisinko keskustella rakentavasti " asioista, jotka menevät yli ymmärrykseni " kuten ...

Käyttäjä kirjoittanut 15.09.2021 klo 15:33

Asioita jotka menevät yli ymmärrykseni:

Miten koskaan saisin raha-asiani kuntoon?

Miten koskaan saisin työtä?

Miten koskaan saisin itseni uskomaan itseäni?

Käyttäjä kirjoittanut 16.09.2021 klo 11:30

Epätoivoinen halu löytää järkeä omaan elämäänsä, ja tiedostaa missä olen mahdollisesti todellisuudessa menossa. 😀💔 Kuitenkaan en löydä ajatuksenjuoksun sitä osaa joka aina unohtuu minulta kuin yritän tavoittaa sen älyllisen toiminnan.  👌👎 Ja näin en tavoita silloin koskaan johon uskon, mutta jota en ...  👌👍 Kyennyt sanottamaan itse ...  👌👎

Käyttäjä kirjoittanut 18.09.2021 klo 08:56

Olen saanut taas uusia ääniä, jotka ovat kuin naapureiden ajatuksia, joita en jaksa uskoa todellisuudeksi, mutta ei taida olla minun uskomisesta kiinni ovatko todella naapureiden ajatuksia. Koskevat suurelta osin äidin huolta perheensä lapsista, joita en ole ottanut huomioon tehdessäni päätelmiäni.

Käyttäjä kirjoittanut 18.09.2021 klo 09:56

Onko tämä nyt niin etten anna naapureiden setien rauhassa rentoutua ja vajota ajatuksiinsa ihan kaikessa rauhassa ilman puuttumistani ajatuksiinsa. Olenko taas alkanut johdattelemaan muiden perheidylleitä.

Käyttäjä kirjoittanut 26.09.2021 klo 19:11

Huomaan tulleeni taas siihen pisteeseen jonka jälkeen ei ole paluuta. Ja hain asuntoa muualta.

Käyttäjä kirjoittanut 30.09.2021 klo 18:44

Elämässäni tapahtuu niin paljon virhearvioita, joita sitten korjailen, kunnes päädyn oravanpyörään josta haluan pois kokonaisvaltaisesti, ja korjaan virhearvioideni virhearvioita, kuten äskettäin otin pois asunnonvaihtoilmoitukseni, joka oli hätiköidysti tehty, ja korjattu, soittamalla paikkaan josta hain asunnonvaihtoa ja peruuttamalla hakemukseni, koska olin jättänyt huomioimatta etten voisikaan muuttaa tämän vuoden puolella mihinkään, koska olen nyt kokeilussa hoitaa omat raha-asiat itse marraskuun loppuun asti. Ja sen jälkeen pitäisi hakea edunvalvonnan peruuttamista edunvalvonnan kanssa.