Kirjoittamani aiheet

Kirjoittamani aiheet

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.07.2019 klo 19:11 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 04.07.2019 klo 19:11

Koen elämäni jotenkin toisenlaiseksi kuin aiemmin, ja ryhdyin muuttamaan käsityksiäni itsestäni, kuitenkin minun oli palattava alkuun takaisin, ja tehtävä kaikki hyvässä järjestyksessä uudestaan.

Toivotan itselleni mielekästä matkaa itseeni. 

Käyttäjä kirjoittanut 13.08.2019 klo 05:24

Koulu alkoi hyvin, jaksoin olla koko päivän, kunnes opettaja tuli sanomaan että voin lähteä kotiin. Olin ahkera, ja sain ajan kulumaan äkkiä, ja sain kehuja ahkeruudestani. 👿😈

Käyttäjä kirjoittanut 16.08.2019 klo 06:09

Olen selviytynyt hyvin ekan viikon koulussa, tehnyt tehtäviä kiitettävästi, saan tänään uusia tehtäviä luultavasti, joiden tekemiseen tarvitsen jonkun verran apua, laskutehtäviä excelillä. Minulla on huonoja kokemuksia excelillä laskemisesta, en oppinut sitä Valman aikana. 👿

Käyttäjä kirjoittanut 17.08.2019 klo 21:13

Olen taas sortunut tupakoimaan, vaikka minulle ei enää maistukaan samalla tavalla tupakka. Mielestäni teen väärin itseäni kohtaan, kuin en keksi riittävästi tekemistä viikonvaihteeksi.

Olen yrittänyt saada kissalleni kaveria, eli toista kissaa. Minusta kissallani on vain yksinäistä, sen tähden se naukuu aina illalla enemmän, nukuttuansa monta tuntia, se kaipaa seuraa ja en voi olla sille laji toveri, en ymmärrä erillä tavoin naukumista, tai käsitä naukumista yleensä.

Käyttäjä kirjoittanut 18.08.2019 klo 19:20

Lopetin taas tupakoimiseni. Minusta on tullut viikonloppu tupakoija. Ostan viikonlopuksi askin tupakoita ja poltan sen ja olen sitten taas ilman tupakkaa viikon. Miten tämä kierre katkaistaan? Miten voin olla viikonloputkin polttamatta? En vain osta tupakoita, niinhän teen viikollakin.

Kissa alkoi taas naukumaan urakalla, se vastaa jollekulle, olen täällä edelleenkin, en ole mennyt mihinkään.

Käyttäjä kirjoittanut 19.08.2019 klo 06:56

Tänään koulu muuttuu mielenkiintoisemmaksi.

Käyttäjä kirjoittanut 19.08.2019 klo 16:18

Kamala päivä koulussa, en saanut tietokonettani toimimaan, olin lähdössä kotiin kuin ope sai sen toimimaan.

Tänään ei sitten ollutkaan HOKSia. Pääsen ensi viikolla AULA-palveluun työhön, aina aamusin 2 ½ tuntia.

Käyttäjä kirjoittanut 21.08.2019 klo 07:04

Mietin mitä tekisin, kuin mieleni tekee tupakkaa mutta en haluaisi ostaa, eikä menomatkalla kouluun ole edes kioskia.

Käyttäjä kirjoittanut 22.08.2019 klo 05:37

Mietin; Kuinka vedettävissä oikein olen ollut nyt. Aloin taas polttamaan tupakkaa, senhän seurauksena mietin ääni-harhojani, joista tuo yksi nuori mies on pahinta mitä minulle voisi tapahtua yllykkeenä, hänen kuulen ehdottelevan minulle aina huonoja ratkaisuja elämääni.

Hän ratkaisisi raittiuden hoidon humalalla. Tupakoimattomuuden tupakoimalla. Terapian tarpeen sekoilemalla. Koulun käynnin lintsaamalla. Työnteon olemalla sairas. jne.& ym.

Käyttäjä kirjoittanut 23.08.2019 klo 20:42

Perjantai ilta ja olen ollut kotonani. Mikään ei ole saanut minua liikkeelle. Tupakalla olen ulkona käynyt, ja huomannut että vettä sataa. Kissa alkoi naukumaan. Sen jälkeen tuli hiljaista.

Käyttäjä kirjoittanut 24.08.2019 klo 10:28

Maanantaina HOKS, Aulapalvelu, ja terveydenhoitajan terveystarkastus. Miten selviydyn kaikesta, ja miten reagoin kaiken jälkeen ympäristööni! Oman mielipiteen ilmaiseminen itsestäni niinkin virallisesti ylöskirjoitettuna, tuo mieleeni psykiatrin vastaanoton jossa analysoidaan jopa käytökseni ja ilmaisutapani! Joudun menemään kouluun klo.8,00.

Käyttäjä kirjoittanut 25.08.2019 klo 15:00

Minun on palattava terveystarkastuksestani luokkaan ja kysyttävä yhtä excel taulukon hommaa opettajalta. Sisältää; miksi excel ei toimi näin, ja mitä minun olisi tehtävä jotta saisin excel´in toimimaan näin?!

Käyttäjä kirjoittanut 25.08.2019 klo 17:59

Maanantaina aloitan tupakka-lakon tai lopetan kokonaan. Minun täytyy keskittyä muuhun kuin tupakoimiseen, ja säästää. Minulla on Nicotinellia, 2mg lakritsin makuinen. Pitääkö ostaa 4mg!

Käyttäjä kirjoittanut 26.08.2019 klo 15:24

Ostin ja poltin tupakkaa. En voinut kieltäytyä.

Käyttäjä kirjoittanut 31.08.2019 klo 07:30

Minulla on harhaluuloja siitä että joku henki pöllii tupakoitani.

Käyttäjä Irja_Moniääniset (Vapaaehtoinen) (Suomen Moniääniset ry) kirjoittanut 24.09.2019 klo 16:57

Hei käyttäjä,

toivttavasti olet saanut tupakkalakon pidettyä. Hyvää syksyä ja onnea Excelin kanssa koulussa. Kuinka muuten aulapalvelutyö edistyy ?