Kirjoittamani aiheet

Kirjoittamani aiheet

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.07.2019 klo 19:11 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 04.07.2019 klo 19:11

Koen elämäni jotenkin toisenlaiseksi kuin aiemmin, ja ryhdyin muuttamaan käsityksiäni itsestäni, kuitenkin minun oli palattava alkuun takaisin, ja tehtävä kaikki hyvässä järjestyksessä uudestaan.

Toivotan itselleni mielekästä matkaa itseeni. 

Käyttäjä kirjoittanut 05.07.2019 klo 10:25

Olen monet kerrat huomannut kuinka minuun vaikuttaa se etten ole ainutkertainen. Tämä on ollut minulle vaikea asia, koska monet ovat ainutkertaisia, mutta ymmärrän olevani toiseksi paras. Aina löytyy minua parempia ihmisiä, joita joudan väistelemään elämäntilanteissani. Edes kotonani, asun yksin, ei saa ajatella mielentyyneyden säilyttäen, kuin muiden asiat ovat pitkin pinta-alaa selvittelemättöminä, niitä täytyy kunnioittaa, ja suvaita sen aikaa kuin ne valtaavat kotini pinta-alaa, vaikka niillä ei olisikaan siihen mitään oikeuksia. Minun oma lähihoitajani ei ymmärrä tätä, eikä minun psyk. sairaanhoitajanikaan ymmärrä tätä näin. 👿

Käyttäjä kirjoittanut 05.07.2019 klo 11:02

Olenko silti ainutkertainen. Minä tunnen olevani joskus hyvin ylimielinen ja kaikkitietävä, mutta harvoin saan tuntea itsekeskeisesti niin kovin pitkää aikaa.

Käyttäjä kirjoittanut 06.07.2019 klo 08:25

Olla onnellisesti yksinäinen. Elää tasapainoista elämää yksinänsä, tavata ystäviänsä, käydä ulkona, viettää onnellisia yksinäisiä hetkiä yksinänsä kotonansa, olla onnellinen kuin saa elää näin.

Käyttäjä kirjoittanut 06.07.2019 klo 20:16

Nauttia naisellisesti suihkuun menosta ilman estoja, peseytyä kunnollisesti ja nautinnollisesti, ja nauttia suihkun raikkaasta kehosta jälkeenpäin.

Pestä myös omat hampaansa nautinnollisesti ja nauttia puhtaasta suustansa.

Nukkua hyvin ja nautinnollisesti yönsä, ja herätä aamulla nautinnollisesti virkeänä.

Käyttäjä kirjoittanut 07.07.2019 klo 10:52

Laittaa hyvää ruokaa ja juomaa, syödä ja juoda nautinnollisesti, tulla nautinnollisesti kylläiseksi, ja levätä nautinnollisesti jälkeenpäin.

Käyttäjä kirjoittanut 07.07.2019 klo 20:16

Tuntee enenevässä määrin tyytyväisyyttä ja mielentyyneyttä, ja kokee olevansa onnellinen.

Käyttäjä kirjoittanut 08.07.2019 klo 08:12

Olen monet kerrat huomannut unesta siirtymisen valvetilaan olevan tressialtista, sen huomaa siitä että uni jatkuu vielä valvetilassa sepittäen uneen uusia ulottuvaisuuksia vaikka on jo hereillä, ja mahdollisesti noussut jo ylös sängystä. Tämä on sairasta. Tätä ei lähihoitajani ymmärrä. Tätä ei psyk. sairaanhoitajani myös ymmärrä näin. 😈

Käyttäjä kirjoittanut 08.07.2019 klo 21:44

Tuntee enenevässä määrin mielentyyneyttä, ja kokee Jumalansa läsnäolon olotiloissansa.

Käyttäjä kirjoittanut 09.07.2019 klo 09:09

Tuntee omanarvonsa ja kokee Jumalansa ottaneen sen huomioon kaikessa.

Tuntee muiden hyväksynnän omassa suhteessansa Jumalaansa, ja kokee tulleensa kuulluksi myös muiden korvilla, joista jotkut ymmärtävät sään, mutta eivät Jumalaansa.

Tuntee että voi hyväksyä hyvänolonsa, ja nauttia siitä olemalla ihan onnellinen nainen.

Käyttäjä kirjoittanut 09.07.2019 klo 11:20

Tuntee lähimmäisen rakkautta kanssaihmisiänsä kohtaan, kuin lähimmäisen rakkaus on vastaanotettavissa. Kunnioittaa muiden tahtoa.

Käyttäjä kirjoittanut 09.07.2019 klo 13:09

Ei ole riippuvainen muiden ihmissuhteista, ovat ne parisuhteita, tai muita ihmissuhteita.

Käyttäjä kirjoittanut 09.07.2019 klo 13:31

Tuntee elämänsä mielenkiintoiseksi, tapahtumarikkaaksi ja elämisenarvoiseksi, ja kokee tulevansa toimeen itsensä kanssa.

Käyttäjä kirjoittanut 09.07.2019 klo 15:56

Olen monet kerrat huomannut etten kyennyt nielaisemaan sanoja jotka tahdottomasti tulevat suustani ulos kuin rentoudun, enkä jännitä, enkä ajattele mitä äännän. Kuin jonkin puheensa torvena sanat tulevat tupahtavat suustani ulos. Todella noloa. Tätä ei ymmärrä lähihoitajani. Tätä ei ymmärrä psyk. sairaanhoitajani myös. 😈

Käyttäjä kirjoittanut 09.07.2019 klo 16:49

Tuntee että on valmis matkustamaan, ja lähtee matkoille, nauttii matkastansa täysin siemauksin, ja palaa aikanansa takaisin kotiinsa. Kokee matkan tehneen hyvää.

Käyttäjä kirjoittanut 09.07.2019 klo 17:56

Tuntee tarvetta uskoutua jollekulle kanssa ihmiselle, kokee tulleensa väärinjohdatelluksi.