Astimukset alkaen Lokakuu 2020

Astimukset alkaen Lokakuu 2020

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.10.2020 klo 12:53 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 04.10.2020 klo 12:53

Syksy; masentava ja melankolinen vuodenaika. Puiden päästäessä lehdet varisemaan maahan, tuulten tuivertaessa niitä ympäriinsä. sateen kastellessa niitä jäämään paikoillensa, ja aurinkon valon tullessa esiin pilvien lomasta. Huomaan kärsiväni käsittämättömästi henkisestä ylikurmituksesta. Olentona olosta on tullut toinen luontoni, enimmäkseen olen itseni.

Käyttäjä kirjoittanut 04.10.2020 klo 13:30

Olentona ololla tarkoitan sitä olotilaa jossa näen ja kuulen omat ajatukseni kuin näkö-ja kuuloharhoina, kuin joku muu laittaisi ajatuksia päähäni. Nämä olentona olot tuovat vain vähän vaihtelua melankoliseen olotilaani, joka pääasillisesti vallitsee elämäntilanteissani. Näiden olentona olojeni yhdistäviä tekijöitä ovat ajatukset, jotka keskustelevat keskenään, kysymättä minun mielipidettäni asioihinsa, kaikki nämä keskustelut kertautuvat uudestaan ja uudestaan pääni sisällä, ja usein niihin liittyy uteliaisuus; Oletko sinä taas siellä? Kuuletko nämä jutut? Ja lause; Tiesitkö sinä että...

Minulle itselleni tulee tästä Olentona olosta olo kuin olisin salaa kuuntelemassa toisten salaisuuksia, aivankuin en voisi erottaa omia salaisuuksia toisten salaisuuksista. Ja lause;  Tiesitkö sinä etten...

Käyttäjä kirjoittanut 08.10.2020 klo 19:57

Taas olen ylikuormittanut henkiset oloni, kuin hain asunnonvaihtoa vuokra kaksiosta toiseen. Siitä seurauksena en meinannut saada viime yönä nukuttua, kuin ajatukset harhailivat siihen asti, kuin olen jo saanut asunnon, vaikka en vielä olekaan saanut asuntoa, vaan olen vasta hakenut sitä.

Jos saan asunnon minun pitää hakea KELAlta tukea asuntoon muuttoon. Ja alkaa pakata tuotteita jotka otan mukaan, ja ottaa selvää kierrätyskeskukselta voinko lahjoittaa tuotteita sinne, ja selvittää kuinka paljosta voin luopua. Minusta tuntuu siltä että vaatteita pitää olla paljon vähemmän, ja pitää katsoa mistä vaatteista aion luopua. Pitää hommata muuttoon pakkauslaatikoita. Jonkun verran voin laittaa kellariin. Minun pitää saada joku vain kuski, jolla on auto, ajamaan minun kanssa perille sinne, ne tuotteet mukana joita ei saa viedä muuttoautossa. IIIIK! Ja kissa täytyy viedä autolla! IIIK! Televisio pitää viedä autossa! IIIK!

Käyttäjä kirjoittanut 10.10.2020 klo 11:21

En tiedä, pääseekö asuntoa katsomaan ennenkuin pitää muuttaa. Se selviää ajallaan.

Käyttäjä kirjoittanut 11.10.2020 klo 14:09

Tapaan veljeni ja hänen vaimonsa, ja menemme yhdessä hautausmaalle viemään syys-kukat haudalle, jossa lepäävät vanhempamme.

Käyttäjä kirjoittanut 14.10.2020 klo 18:45

Muutto asia etenee kodin irtaimiston uusimisena. Olen hommannut lisää säilytystilaa joka mahtuu pieneen tilaan. Kohta rupean tinkimään kaikesta irtaimesta. Ja pakkaan ne ja vien kierrätyskeskukseen, josta joku voi käydä ostamassa ne. Aion luopua melkein kaikesta mitä en juuri nyt tarvitse.

Käyttäjä kirjoittanut 15.10.2020 klo 11:28

Olen pakannut vaatteita ja nyt pitää vielä katsoa koriste-esineet ja liinavaatteet, tyhjentää lipasto. ja yksi muu säilytystila. Lähihoitajani tulee auttamaan siivouksen toteuttamisessa. Pitää otta vähän paperia talteen että voin pakata. Hyvää tämä tekee vaikka en pääsisikään muuttamaan pienempään asuntoon. Kiirettä pitää.

Käyttäjä kirjoittanut 15.10.2020 klo 12:45

Lähihoitaja kävi, annoin lahjotukseksi vähän tuotteita vähävaraisille. Siitä tuli hyvä mieli. 😁👍

Käyttäjä kirjoittanut 16.10.2020 klo 06:40

Laitoin eilen illaksi herätyskellon soimaan ja unohdin sen soivan illalla, lähdin ulos aikaisemmin enkä kuullut kuin se soi. Tänä aamuna se sitten herätti minut.  😁👍

Käyttäjä kirjoittanut 18.10.2020 klo 11:11

Minulla on ollut mielensisäisiä ääniharhoja, jotka johtuvat stressistä. Näillä ääniharhoilla on tapa kommunikoida ajatuksien välityksellä kanssani, josta seurauksena en pysy kärryillä siitä " Mikä päivä tänään on?" " Mikä viikko nyt on?" " Mikä kuukausi nyt on?" Ilman tietoa olen hukassa, ja päiväni menevät siihen etten ole oikeassa päivämäärässä. " Vuoden muistan!"

Käyttäjä kirjoittanut 21.10.2020 klo 18:17

Tänään en mennyt saunaan saunavuorollani, koska minulla on kuukautiset.

Käyttäjä kirjoittanut 24.10.2020 klo 10:24

Taidan jäädä näppejäni nuolemaan asunnonvaihdon suhteen, en näytä hyvältä. Haen yhtäsuurta asuntoakuin minulla on, mutta toisesta paikasta, ja tämä asunto jota haen on pohjapiirustukseltaan parempi kuin nykyinen asuntoni. Olisin iloinen jos saisin sen, vaikka muuttaisin yksin kissani kanssa. Enkä luultavasti ottaisi siihen toista osapuolta asumaan.

Käyttäjä kirjoittanut 26.10.2020 klo 21:11

Mielestäni uusi asunto olisi täydellinen (fiasko) mutta käsitän nyt ettei se ole yhtään parempi kuin tämä nykyinenkään asunto. Ja minun voisi olla vaikeata saada kelalta tukea kuin en muuta halvempaan asuntoon, eli pienempään asuntoon. Enkä ole vielä säästänyt niin paljon että selviytyisin muuttamisesta ilman avustuksia eli tukia. Siihen menisi vielä pitkä aika. 😀👍 Ehkä lykkään muuttamista vielä!

Käyttäjä kirjoittanut 28.10.2020 klo 07:41

Nykyisessä asunnossani on hyvät liikenneyhteydet, luultavasti paremmat kuin olisi siinä mahdollisessa uudessa asunnossa, johon mahdollisesti pääsisin muuttamaan. 😁👍