äänien maailma

äänien maailma

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 24.11.2019 klo 01:10 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 24.11.2019 klo 01:10

en tiedä onko täällä ketään ketä kiinnostaisi tai jolta saisi vertaistukea asian kanssa. kukaan ei tiedä asiasta, siis siitä että kuulen ääniä. tätä on jatkunut jo pidemmän aikaa ja nyt vihdoin päätin, et pakko päästä avautuun tästä johonkin. elikkäs oon siis jo pidemmän aikaa kuullu ääniä. muistan, kun tää alkoi niin aluks se oli tosi pelottavaa.. on se sitä välillä vieläkin. ne äänet, joita mä kuulen ei oo yhtään kivoja. oon vaan joutunu oppiin elään niiden kans ja en voi kun yrittää olla niitä vahvempi.
nyt niistä äänistä mitä kuulen. mulla meni n. pari kuukautta sitten välit mun silloisen parhaan kaverin kanssa, se siis katkas välit muhun. se sanoi mulle viimeisenä silloin nää sanat ” jos teet haittaa jollekkin nii tee se itelles, turha ihminen”. kuulen mun kaverin äänen sanovan noita mulle käytännössä joka päivä. se on niin toden kuulosta et mua ahdistaa se tosi paljon. joka kerta alan vaan itkeen ja päässä humisee. niin iso ahdistus on. tän lisäks kuulen muitakin äänii, jotka on niin sekavia ettei niistä pysty kertoon enempään.

voisko joku jakaa vinkkejä tai jotain apua tähän asiaan…?

Käyttäjä SkitsoJ86 kirjoittanut 13.04.2020 klo 17:34

Vaikka en tunne, enkä tiedä mitään susta niin tiedän et jokanen ihminen on tärkee, eikä ketään oo turha. Meil on vaan usein vähä erilaiset eväät annettu elämään. Rohkasisin kääntymään lääkärin juttusille niin saisit apua ihan varmasti 🙂 Mäki yritin vaan aluks kestää ja kestää yksin omien helvetillisten olojeni ja ahdistuksen kans mut kaikki me tarvitaan vähän apua aina silloin tällöin eikä ketään meistä oo tarkotettu yksin kulkeen. Oli se apu sit lääkärin taholta tai mistä vaan. Rohkeesti vaan lääkärin juttusille 🙂 Kyllä sä selviät vielä 🙂