yhtä tuskaa

yhtä tuskaa

Käyttäjä tomppa75 aloittanut aikaan 12.02.2018 klo 16:25 kohteessa Erosta Elossa – erokeskustelua miehille
Käyttäjä tomppa75 kirjoittanut 12.02.2018 klo 16:25

Moi. Olen 42v ukko, ja käymässä vaikeaa eroprosessia läpi. 5v naimisissa ja tuleva exä petti ja jätti. lapsia 2kpl tyttö 5 ja poika 2v. Eristivät mut ihan täysin lapsista 5kk ajan, kun senhetkisen asuinkunnan sossuakan mukaan en ilman heidän valvontaa saa lapsia nähdä, syy kuulemma siinä kun koitin eroilmoituksen jäljestä 3 kertaa itseni tappaa… tuleva exä muuttanut jo joulukuussa 2017 sen uuden ukkonsa luokse, ja koittavat kaikin keinoin eristää lapset minusta, esimerkiksi tyttö sanoi sitä uutta ukkoa isäksi kun äitinsä oli sanonut että niin saa tehdä, ja viimeksi kun oli valvottu tapaaminen, niin tyttö tuli mun syliin ja sanoi, että jape sanoo sua tytöksi, poikahan sinä olet…käräjien väliaikaisella päätöksellä tyttö saa soittaa mulle maanantaisin ja perjantaisin klo 18.00 ja saan molempien kanssa jutella 10 minsaa, mutta arvatkaa onko kestot olleet vaaditut 10min? ei todellakaan, minimissään 1.12minuuttia kunnes äiteensä on tämmännyt luurin kiinni, ja aina juuri siihen aikaan kun olen pyytänyt tyttöä viemään luurin veljelleen. takaisin en voi soittaa kun mun puhelut estetty, ja salaseen numeroon se ei vastaa ollenkaan. exä myönsi että he tekevät saman mulle mitä tää jape oli tehny omalle exälleen, eli saanut näyttämään viranomaisten silmissä niin hullulta ja epätasapainoselta ihmiseltä, että se ukko oli saanu 3 lapsen yksinhuoltajuuden! tätäkn kirjottaessa on maanantai, ja mulla kaamea odotus että josko puhelin soisi klo 18.00, vaikka pari viime perjantaita ei soittoa ole kuulunut!!