Tarinani

Tarinani

Käyttäjä Grude aloittanut aikaan 31.03.2016 klo 10:44 kohteessa Erosta Elossa – erokeskustelua miehille
Käyttäjä Grude kirjoittanut 31.03.2016 klo 10:44

Olen yli 50 v mies eteläsuomesta, rankoista oloista lähtenyt, molemmat vanhemmat alkoholisteja, isä kuollut aikoja sitten, äiti vihanneksena hoitokodissa alkoholin takia.

Itse kokenut ensimmäisen avioliiton valheellisena ja siitä nyt 34 v tytär, jolle äiti valehdellut eron syyt oman etunsa mukaisiksi, ei yhteyttä 30 vuoteen.

Toinen avioliitto 12 v itseäni nuoremman naisen kanssa, kesti 10 vuotta jonka aikana vaimo muuttui alkoholistiksi, syytä tästäkin itseäni, minähän olin töissä ja mahdollistin hänen ryyppäämisensä joka sitten johtikin velkaantumiseen ja jouduin jopa vaihtamaan työpaikkaa hänen mustasukkaisuutensa vuoksi, tästä avioliitosta nyt 9v tytär.

2014 syksyllä lomautus koska vaimo alkoi riitelemään työnantajan kanssa, (hän oli pari kk töissä mukana(( kuvittelin että hän pysyisi viinasta erossa))

Joulukuussa 2015 tuli taas kärhämä, 10 kerta ehkä, olin nukkumassa ja hän viinapöllyissään iski kimppuuni veitsen kanssa, tunsin henkeni uhatuksi ja lähdin pois, 6 viikkoa turvakodissa ja sieltä väliaikaiseen asuntoon jonka kunta osoitti.

Nyt kun on ollut aikaa miettiä ja masentua lisää olen huomannut kuinka helppoa hänen on ollut valehdella minulle, olen jopa alentunut ansoittamaan häntä jutuissaan jotta kuulisin ja näkisin kuinka hän sen tekee, tämä valheista kiinnisaaminen on automaattisesti johtanut siihen että olen alkanut miettimään kaikkia hänen sanojaan.

aikamoinen soppa, jatkan myöhemmin kunhan saan kyyneleet laantumaan