Taas yksi ero tarina.
Hei
Tänä syksynä alkoi suhteeni exään rakoilla. Suurta draamaa ei silti asiaan liittynyt, vaan se alkoi hiipua. Käytiin pitkiä keskusteluja, missä päätettiin lopulta, että muutan pois, ja vaimo ja pojan kanssa asumaan ja minä hommaan itselleni pikkuyksiön. Tämä tuntui ihan hyvältä liikulta heti toteuduttuaan, nautin oman kämpän tietyistä asioista, sain kuunnella musiikkia rauhassa jne.
Nyt muutaman viikon jälkeen on iskenyt ahdistus yksinäisyydestä. En tiedä tasantarkkaan, kaipaanko sitä ihmistä, vai ylipäätään kosketusta, hellyyttä, seksiäkin. Joka kerta kun olen eksäni kanssa tekemisissä, tulee minulle paha olo henkisesti. Ilmeisesti omat tunteet eivät ole niin lopussa kuin eksällä on. Mutta tiedän, että minun pitäisi muuttua niin paljon ihmisenä, että suhde voisi jatkua. Ja kyllä minuakin tietyt asiat suhteessa hiersivät.
Pahinta silti on tunne yksinäisyydestä, ja se, että voiko ikinä kokea samanlaista rakkautta, kuin mitä varsinkin suhteen alkuvuosina koin. Suhteemme oli pitkä, yli 15 vuotta. Käytännössä kumpikin on ollut koko aikuisikänsä yhdessä. Nyt olo on kyllä erittäin ahdistunut, ja tuntuu kuin olisi tyhjän päällä, ja joutuu rakentamaan omaa identiteettiä täysin uusiksi.