Pettäminen, eron jälkeen takas yhteen mutta...
Mulla alamäki alkoi syksyllä, avopuoliso petti minua työkaverin kanssa jonka seurauksena me erottiin. Vähän ajan kuluttua me alettiin olemaan vähän enemmän yhdessä kun mulla oli kaikesta huolimatta tunteita ja ilmeisesti myös eksällä. Puhuimme myös että annetaan ajan mennä ja katsotaan palataanko yhteen kun meillä on pieni poikakin.
No nyt on aikaa mennyt on ollaan oltu kuin parisuhteessa mutta emme asu samankaton alla vielä. Sanotaanko näin että kaikki on sujunut paremmin kuin koskaan aikaisemmin.
Yhteen muuttamisesta ollaan puhuttu ulkomailla käymisestä yms.
Molemmat tekivät jo melko alkuvaiheessa lupauksen ettei aleta värkkäämään muiden kanssa mitään. Olen yrittäny opetella luottamaan uudelleen mutta silti koko ajan on tunne että jotain on tapahtunut ja olenko vain ollut hätävarana kaiken tämän ajan. Tässä yksi päivä oli facebook jäänyt auki tablettiin ja pöljä menin lukemaan sen viestit sieltä, tuntui että elämä kääntyi päälaelleen jälleen. On tainnut viettää melko railakasta sinkku aikaa sinä aikana kun ollaan yritetty laittaa parisuhde uuteen uskoon. Nyt ei keväällä ole viestien perusteella mitäään ollut mutta eron jälkeisinä aikoina.
On aika ristiriitaisia ajatuksia kun eihän me yhdessäkään oltu sillo mutta eikö lupaus ole lupaus??
Mie olen kaikenlisäksi vielä niin kiltti jq vanhan aikainen etten ole koskaan harrastanu irtosuhteita joten en ymmärrä niiden päälle mitään.
En ole kertonu että olen käynyt Facebookissa enkä luultavasti koskaan aio kertoa. Kysyin tässä vasta ja kiven kovaa väitti ettei mitään ole tapahtunut kenenkään kanssa. Kunpa vain voisin tuon uskoa. Haluaisin kyllä.
Sekavana ja murtuneena tätä kirjoitan.
Kaipaisin oikeasti jonkulaista tukea tähän kun mulla ei yhtään ketään kenelle tästä puhua.
Itkettäisikin mutta ei se tule.
Miten tästä eteenpäin….