Minun tarina.

Minun tarina.

Käyttäjä damnedmind aloittanut aikaan 27.01.2018 klo 14:14 kohteessa Erosta Elossa – erokeskustelua miehille
Käyttäjä damnedmind kirjoittanut 27.01.2018 klo 14:14

Hei!

Tapasin ihanan naisen alkuvuodesta, lumoava, kaunis ja ymmärtäväinen sekä parasta seksiä ikinä. Hänellä on myös 3v lapsi johon rakastuin koko sydämestäni. Etenimme naisen kanssa todella nopeasti ja kesällä menimme jo naimisiin. Loppukesästä kävi ilmi, että vaimo kärsii epävakaasta persoonallisuushäiriöstä (PBD). Erosimme ensimmäisen kerran marraskuussa ja se oli tiukka paikka. Palasimme kuitenkin yhteen ja muutimme joulukuun alusta pienempään asuntoon toiseen kaupunginosaan. Ihmettelin koko suhteenajan vaimon tiivistä yhteydenpitoa EX-puolisoonsa, mutta katsoin asian läpi sormien ajatellen, että kun heillä on lapsi niin miksi pelkäisin tai epäilisin tätä. Vaimo oli kuitenkin kaikesta mustasukkainen mitä minä tein, jopa omasta psykologistani ja siitä että kävin kaupassa yksin jne. Vaimolle oli todella vaikeaa puhua menneestä, se oli kuin pettämistä tai pahempaa. Olin harrastanut seksiä jonkun toisen kanssa tai ollut parisuhteessa, vaikka tottakai oli hänkin. Jaksoin nähdä suhteen eteen todella paljon vaivaa vaikka se olikin todella todella mahdotonta välillä, mutta tietysti hyvät ajat auttoivat jaksamaan varsinkin kun vaimon hoidot alkoivat nyt alkuvuodesta. Sitten tapahtui jotain, vaimo tuli raskaaksi ja se oli kyllä ihan suunnitelmissakin, mutta samaan aikaa saatiin tieto, että minulla on vanhasta hairahduksesta 6v tytär jota en ole koskaan nähnyt, minulla oli asiasta aavistus, muttei varmaa tietoa. Tämä kuitenkin räjäytti pankin, vaimo halusi välittömästi eroa, se oli siinä eikä mitään ollut tehtävissä. Vaimo otti facebookissa eri ryhmissä naisiin yhteyttä ja levitti minusta väärää tietoa ja haukkui minut joka paikassa pystyyn. Hänen omien sanojen mukaan ”haluan tuhota sinut” Tilanne kärjistyi kärjistymistään. Menetin samassa rytäkässä vaimon, poikapuolen joka oli minulle kuin oma sekä syntymättömän vauvan. Vaimo vaihtaa kokoajan mielipidettä siitä, että pitääkö hän sitä ja jos pitää niin saanko olla hänen elämässä mukana. Hän alkoi suoraan seurustelemaan EX:nsä kanssa ja vaikka nyt tiedän, että tämä on osa sairautta niin olen kyllä todella hukassa. Suhde ajoi minun identiteetin pois ja kulutti minut aivan loppuun. Laihduin 30kg suhteen aikana, muutin toiselle paikkakunnalle hankkien sieltä vakityön jne. Nyt se koko elämä on poissa ja asustelen isoveljen sohvalla. Ehdottomasti isoin elämänkriisi koskaan.