ero käynnissä. ja tuen tarpeessa
moi, minä olen uusi kasvo täällä. kaipaisin kokemuksia ja tukeakin koska itsellä eroprosessi käynnissä ja ei todellakaan itselle helppoa, koska rakastan vaimoani täysillä hän vain ei halua enää yhteiseloa jatkaa. oltu yhdessä melkein 14 vuotta ja lapsia neljä. Kun vaimo kesällä ero halusta ensikerran kertoi tuntui kuin oisi lyöty halolla nurkan takaa. Sen illan jälkeen koko kesä ja syksy ollu aivan älyttömän raskasta, en ole nukkunut täyttä yötä kuin pari kolme kertaa sen jälkeen. Tuntuu ettei jaksa yksin tätä eroa käydä läpi ja välistä meinaa omat voimat loppua niin henkisesti kuin fyysisestikkin. Kun stressi ja ahdistus kovimmillaan on käynyt että pyörtyilen yllättäen ja parista päivästä ei ole oikeestaan mitään muistikuvaa. kävin lääkärilläkin kun alkoi noi pyörtyilyt ja muisti asiat huolestuttaan, mutta mitään fyysistä syytä ei ole ,pelkkää liiallisen stressin aiheuttamia reaktioita. olisi mukava kuulla miten itse olette selvinnyt samankaltaisesta tilanteesta. ja jos tätä kautta löytyis henkilöitä jotka voisivat olla tukena vaikeina hetkinä olisi se hieno asia.