18 vuoden yhteiselo päättyi

18 vuoden yhteiselo päättyi

Käyttäjä jaanus aloittanut aikaan 13.04.2018 klo 09:33 kohteessa Erosta Elossa – erokeskustelua miehille
Käyttäjä jaanus kirjoittanut 13.04.2018 klo 09:33

Vaimo ilmoitti yllättäen, että nyt loppu yhteiselo.
Kyllähän pitkään suhteeseen on mahtunut myötä ja vastamäkiä, mutta järkytys oli suuri.
Olen asunut nyt 2 viikkoa omillani ja 16-v tyttäreni yrittää piristää minua.
Juttu seuran hakeminen on ollut vaikeaa, mistään ei löydy kaveria kenelle keskustella.

Huonoimpina päivinä olen jopa miettinyt kaiken paskan lopettamista, mutta ihana tyttäreni on saanut vielä jaksamaan.

Käyttäjä Keturi_Miessakit (Työntekijä) (Miessakit ry) kirjoittanut 13.04.2018 klo 11:40

Hei vaan! Tulepa sinäkin maanantaina juttelemaan Erosta Elossa EETU-chatiin klo 21-23. Se on Miessakit ry:n Erosta Elossa –vertaistukihenkilöiden, eli EETUjen, ylläpitämä liveryhmä, jossa on mahdollista jakaa asioita sellaisen kanssa, joka varmasti ymmärtää. Keskustelu voisi olla hyvä alku eteenpäin pääsylle..

Käyttäjä KEväT kirjoittanut 04.05.2018 klo 19:16

Olimme naimisissa 35 vuotta, onnellisina ja kaikki hyvin kuvittelin: koti, lapset, talous jne. Syntymäpäivänään;, laitoin vaimolleni kakkua, kahvia ja pienen lahjan. Vaimoni toi eteeni avioeropaperin. Menin aivan sikin sokin solmuun. Lukkiuduin huoneeseen, en tullut pois kahteen päivään. Tapasin vuoden päästä naisen, olimme yhdessä 3 vuotta, hän sairastui vakavasti, kuoli ja haudattiin. Yritin päästä päiviltäni, tyttärelleni oli laittanut hyvästiviestin. Heräsin teholta seuraavana päivänä, tytär oli hälyttänyt ambulanssin tänne 30 km päässä keskustasta. Olen nyt kahdeksan erovuoden jälkeen yhdessä - alussa mainitsemani vaimon kanssa. Olemme opetelleet uudelleen yhteiselämää. Ei ole ihan helppoa ollut takapakit, eikä oleminen/eläminen helpota heti vieläkään.🌻🙂🌻