Miks niin vaikeeta

Miks niin vaikeeta

Käyttäjä jupe57 aloittanut aikaan 29.02.2008 klo 14:52 kohteessa Elämää maaseudulla
Käyttäjä jupe57 kirjoittanut 29.02.2008 klo 14:52

Kuka kurssittais tämmöistä idioottia et mite pystyis näissä,ryhmissä sun muissa terapia jutuissa.Tää on mulle yksikertaisesti liian vaikeeta.Opettais alkeet miten edistyä pikkuhiljaa et pääsis eteenpäin ihan mielen A B C.Et olis jotain apua en omista konetta,mun aina varattava aika etukäteen eli en pysty käymään missään live-ryhmissä.Miten mä hyötyisin näistä palveluista mahdollisimman paljon.Yks idiootti

Käyttäjä Aamu kirjoittanut 04.03.2008 klo 09:52

Hei Jupe57!

Nettiä on tietysti vaikeampi oppia käyttämään laaja-alaisesti hyödyksi, kun ei ole omaa konetta. Minulla oli ennen vain töissä netti. En siellä osannut sitä oikein käyttää. Olin sairaana, kun meitä oli kurssitettu. Eikä töissä ollut oikein aikaa paneutua siihen tarpeeksi.

En minäkään ole ollut noissa Live-ryhmissä enkä net-tuki Livessä. Kyllä tämä on muutenkin hyödyllinen. Voit esim. mennä kohtaan oma tuki, jossa voit kirjoittaa ihan yksityisesti tukihenkilölle. Sitä eivät sitten muut pysty netissä lukemaan kuin sinä. Tukihenkilö vastaa sinulle 5 päivän kuluessa. Voit jatkaa sitä keskustelua hänen kanssaan tai lopettaa sen ja vaikka aloittaa uuden keskustelun. Minä olen tukihenkilöni kanssa keskustellut nyt reilun kuukauden ajan. Viimeksi hänen vastauksensa tulo kesti yli viisi päivää, mutta yleensä se viisi päivää riittää.

Lisäksi minulla on oikeus lukea ja kirjoittaa avoimiin ryhmiin. Sinne voi kirjoittaa omista ongelmistaan, kuten sinä nyt tästä, tai vastata toisille.

Suljettuihin ryhmiin pitää käsittääkseni hakea. Ei näytä alkaneen yhtään suljettua ryhmää sinä aikana, jona olen täällä ollut, eli pari kuukautta.

Tämän enempää minäkään en osaa. Sitä voi vaan reilusti kokeilla. Minulle on ollut näistäkin kovasti lohtua. Live-ryhmässä nähtävästi puhutaan, eikä minulla taida olla laitteita sellaiseen.

Hyvää kevättä sinulle! 🙂🌻 toivoo Aamu