No juurikin niin,että me tarvitaan apua jne.Kyseessä on siis anoppini kotitila,appi tullut kotivävyksi,että vielä kaiken lisäksi näin päin.Ikinä ei ole missään muualla ollut...Appiukko olisi lähtenyt heti(ymmärsi tietysti,mitä on olla toisen kotona),mut ei nyt enään sekään mihinkään.Parin kilometrin päässä olisi heillä oma huusholli,jonka ovat rempanneet,mut ilmeisesti siellä on tylsää,kun ei näe joka asiaa.Ehkä me ei osata hoitaa sitä tilaa ilman niitä.Anoppi on kyllä sillein,ettei se niinkun varsinaisesti ilkeile tai mitään,mut mulla alko niin sanotusti"happi oikeesti loppumaan",kun samaa hellaa kierrettiin ja minä kun yritin mennä siihen tekeen ruokaa,niin aina se oli jo valmiina siinä!Sitten tämä asuminen muutenkin,niin se,että mennään ihan miten huvittaa toisten huoneisiin "katteleen".Vessassakaan ei ollu lukkoo ollenkaan,sinnekin saatto tulla kuka tahansa ja koska tahansa,kun oot asioilla...Pesutilatkin on 70-luvulta,mutta kai se heidän aikansa kestää,olen yrittänyt sanoa,että ne täytys laittaa kuntoon,mut eihän sekäy,kun ennenkin on pärjätty vähemmällä!Sehä siinä onkin,kun on paperilla asumisoikeus ja muut nautinnat,niin eihän ne mihkän halua lähtee.Minä kyllästyin ja lähdin ite muutaman kilometrinpäähän,onhan se hiukan hankalaa kun on lehmiä,mut on sentään oma rauha,minä tykkään!Onkohan täällä muita yhtä "pimeitä",kun minä?