ero_kesäk_2006 kirjoitti 26.7.2012 15:1
Hei taas Aleksi!
Et ole liian vanha opiskelemaan, nykyään aikuisetkin opiskelevat. Itse olen toooooosi vanha enkä vieläkään tiedä mikä minusta tulee 🙂!
Älä turhaan mieti tuota kaveriasiaa, on tärkeää että on yksi tai pari ihmistä jolle puhua asioistansa ja jos nekin on nyt juuri hukassa niin tännehän voit aina kirjoittaa. Lisäksi täällä on tämä OMATUKI -osio josta voit myös saada apua.
Älä turhaan nyt pohdi asioita liikaa. Löydät varmasti paikan jostain opinahjosta, voisiko esim. työvoimatoimiston ammatinvalinta auttaa. Onhan kaikenlaista lyhyempikestoista koulutusta kuten työvoimakoulutukset ja nehän yleensä työllistävät hyvin??? Ja voihan elämässä opiskella useitakin ammatteja vaikka noiden työvoimakoulutusten kautta jos yksi ei kiinnostakaan niin toinen voi olla itselle mieluisampi. Harva pystyy omaa asuntoa hankkimaan, vuokralla asuminen on aina paras ratkaisu jos "mikäminustaisonatulee" on vielä epävarmaa. Kaikki järjestyy aikanaan, usko pois. Itse ei moneenkaan asiaan voi vaikuttaa vaan ne tulla tupsahtaa kun on tullakseen. Jaksamista sinulle ☺️❤️
Jaa, silti ei ne asiat itestäänkään järjesty. Töitä siis on nytkin, mutta noitten ihme koulujen kautta vois saada parempaa työ paikkaa. Nykynen työ kuluttaa aika lailla. Eniten harmittaa kun ei nää ketään ihmisiä joille vois jutella.. Asunnot on niin kalliita vuokrata eikä oo varaa sellaseen. Siellä tekisin varmaan itsemurhan kun olisin IHAN yksin. Kaikki harmitta, ja mun omasta mielestä on turha sanoo et kaikki järjestyy..