Moikka tulin nyt kirjottelemaan ku tarve prosessoida juttuja. Oon tehnyt itsetutkiskelua kohta 10 vuotta jolloin ekaa kertaa luon virtahepo olohuoneessa ja se kolahti. Oon siis kasvanut perheessä jossa isä on ollut emotionaalisesti etäinen ja käyttänyt ruishkuhuumehia, ja äiti ollut väkivaltainen ja alkoholisti. Veli o kärsinyt aikalailla ja purkanut sitä muhun. Ei oikee oo ollut ketään koskaan kelle puhella, ja sit on ollut itsetuhoisuus tätä korvaamassa. Jotenki oon nii klassikko traumaperse. Sellainen haahuolo perus ja miellyttämisen tarve, yhteyttä etsinyt ja halannut mörköjä sen lomassa liiaksi.
vaan nyt ois aik ihana tyyppi elämäs jo kohta toista vuotta. Nyt vaan mietinnässä se et iskee naamaa aika usein ajatus että en kykene olemaan parisuhtees. Toinen ihminen ärsyttää aika paljon ku varmaa etin jotain mitä ei muut voi tarjoo, turvaa sisäistä ja tunneyhteyttä itseeni. En vaa tiiä mistä löydän tän löydänkö koskaa jos on niin kauan sit jo johki kadonnut, mistä uskoo ja luotto-osaketta siihen et joskus tunnemaailma aukee muutenki ku satunnaisen raivoangstin ja jatkuvan harmauden lailla. Ja et ehkä tosiaa erottava ku epäterveet tavoitteet kenenkään kaa olla, vituttaa todella paljon että tällainen setuppi retkieväitä ku haluisin perheen mut tajuttava ettei muSt ehkä koskaan oo siihen