Ystävän tarpeessa

Ystävän tarpeessa

Käyttäjä Tku83 aloittanut aikaan 12.08.2014 klo 21:08 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Tku83 kirjoittanut 12.08.2014 klo 21:08

Enkä nyt viittaa mihinkään ’etujen kanssa’ tyyppiseen ratkaisuun, vaan haluaisin oikeasti tavata samanhenkisen ihmisen jonka aidot intressit ovat ystävyys, keskustelu ja yhdessä tekeminen. Minulla ei ole tarvetta eikä edes mahdollisuutta nähdä jatkuvasti, koska käyn töissä arkisin, minulla on (ainakin toistaiseksi) avovaimo ja pari pentuakin. Lisäksi harrastan kuntosalilla ja lenkillä käymistä, mutta nämähän EIVÄT estä vaikka yhdessä harrastamista.
Mitäpä voisin kertoa itsestäni asioita ,jotka voivat auttaa Sinua päättämään kannattaako minuun tutustua?

– Olen kolmissakymmenissä oleva nuorehko mies. Nuoruuteeni kuuluvat osana menneisyyttä typeryydet ja menneisyyteen ovat jääneet ja siellä saavat pysyäkkin. En ole uskovainen. Olen myös kaupunkilainen enkä viihdy erityisesti luonnossa enkä eläinten lähellä, vaikka eläimiä kunnioitankin. Olen rehellinen ja impulsiivinen. Fiksunakin itseäni pidän, vaikkakin suustani välillä loikkaa sammakko jos toinenkin jaloittelemaan. Olen terve, vanhanaikainen sekä jossain määrin ennakkoluuloinen. Piirre jota pyrin työstämään ajatuksella, että antaa kaikkien kukkien kukkia. Minulla on musta huumorintaju, mutten ole missään nimessä pahantahtoinen. Pidin lapsuudestani ja siitä miten sinne eivät kuuluneet kännykät,facebook tai parisuhdeongelmat vaan auringonpaiste,ihastumiset, kaverit synttärikemuilla ja isoin ongelma oli ehtiä kotiin kotiintuloajan puitteissa.

Ja sitten Sinuun: Millainen olet? Mikä tekee sinusta sellaisen? Kerro minulle. Minulla on aikaa kuunnella ja vastineeksi haluan vain itsekin joskus puhua pälpättää ja vaihtaa ajatuksia.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 13.08.2014 klo 21:23

En tiedä miksi olen tälläinen, kaikki on varmaan lähteny koulukiusaamisesta. Oon kärsiny vakavasta masennuksesta. On käyty terapiassa, oltu osastolla ja lääkkeitäkin menee. Oon 23-vuotias nuori nainen.

Kaipaan itsekin ystävää/juttuseuraa.