yskinäisyys

yskinäisyys

Käyttäjä yksinäinen9 aloittanut aikaan 10.11.2014 klo 23:43 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä yksinäinen9 kirjoittanut 10.11.2014 klo 23:43

Kaikki alkoi kun muutin home asuntoon rupesin sairastelemaan jatkuvasti.. Olin melkein koko ajan kuumeessa lisäksi alkoi hengitys vaikeudet. Olin todella väsynyt ja muutenkin homeasunnossa asuminen on rajoittanut minua todella paljon kun olen altistunut kemikaaleille ym. niin minulla on välillä todella vaikea liikkua yleisissä paikoissa kun alkaa henkeä ahdistaa.. ja ehkä jaksanut pitää tarpeeksi tiiviisti yhteyttä ystäviini. Nyt olen aivan yksin minulla ei ole muuta kuin muutama kaveri ja niilläkin omat kuviot niin harvoin kerkeää vaihtaa kuulumisia.. Olen myös työtön.. Ahdistavaa tämä yksin olo. Onko kellään hyviä vinkkejä missä tutustuisi uusiin ihmisiin ja mahdollisesti saisi ystäviä?🙂

Käyttäjä Baileys kirjoittanut 11.11.2014 klo 14:56

Moikka! 🙂 Itsekin asun luultavasti home asunnossa, mutta olen kyllä muuttamassa tästä pois. Toivon ettei uudessa asunnossa ole hometta, koska sekin on yhtä vanha asunto.
Luulisin, että tuo sinun ahdistus johtuu vaan siitä osittain, että pelkäät sitä hengenahdistusta? Saatan olla ihan hakoteillä tässä joten korjaa jos olen aivan väärässä. 😀
Mutta et varmaan enään ole koulussa? Tai teetkö töitä? Noista nyt ainakin saa ystäviä.
Jos omistat koiran niin koirapuistoissa käyminen. Baarissa tapaa uusia ihmisiä eikä välttämättä tarvitse mitään edes juoda jos ei halua.
Harrastuksissa tms. Vaikea kaikkia luetella, se on aina helppoa jos pääsee vaan tekemään jotain muutakin kun kököttää kotona.
Itsekin olen hieman yksinäinen nyt kun on psyykkisiä ongelmia itselläni niin ei pysty koulussa olemaan vaan oon saikulla enkä vielä kunnolla koko luokkaa edes tunne joten tosi hankala tilanne. On mulla kavereita kyllä, mutta en heitäkään näe niin usein kun haluaisin koska en vaan pysty juuri nyt ja se ahdistaa. 😞
Täälläkin voi varmasti tutustua uusiin ihmisiin.
Itse nyt ainakin täällä voin höpötellä sinun kanssa jos sinulla on jotain mielenpäällä tai miksi ei nyt muutenkin. 🙂