Ylös tai alaspäin…

Ylös tai alaspäin...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 01.04.2019 klo 12:45 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 01.04.2019 klo 12:45

Saa nähä miten tämä onnistuu. Sivut on aika sekavia ja vaikeita, mut ehkä tutustuminen auttaa asiaa. 

väliaika meni istuttaessa 108 härkäpapua ja lisää pitäis kylvää. 

tein myös pikkupitsoja isälle ja äitille. 

mieliala on matala, paino laskee. 

Mut juu, katotaan mihin tämä viesti menee ekana.

Käyttäjä Mollyan kirjoittanut 01.04.2019 klo 13:15

Sekavalta näyttää ainakin nyt aluksi. Puhelinta ei kai voi käyttää viestittelyyn.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 01.04.2019 klo 14:05

Nyt mä sain sentään tämän löydettyy. Hmm... jatketaan tutkiskelua...

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 01.04.2019 klo 14:29

Mollyan kirjoitti:
Sekavalta näyttää ainakin nyt aluksi. Puhelinta ei kai voi käyttää viestittelyyn.

Hei nimimerkki Mollyan,

Kyllä sivustoa voi käyttää myös mobiililaitteilla eli puhelimellakin pitäisi onnistua. Jos jollakulla on ongelmia käyttää puhelimella, niin kannattaa antaa palautetta sivun alalaidassa olevalla Anna palautetta -lomakkeella. Palautteeseen kannattaa liittää kuvakaappaus ja tiedot omasta puhelinmallista, jotta mahdollista ongelmaa pysytään selvittämään.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 01.04.2019 klo 14:53

Mollyan kirjoitti:
Sekavalta näyttää ainakin nyt aluksi. Puhelinta ei kai voi käyttää viestittelyyn.

Jee, nyt löysin sun viestisi.. puhelimella mä täällä oon. Kauhulla ootan sitä ku pitää tietsikalla tulla. Ja entä chatit. Mut toivossa on hyvä elää....

Käyttäjä kirjoittanut 01.04.2019 klo 15:35

Mulla yksi kone on edelleen huoltotauolla, enkä sitä saa toimimaan millään.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 01.04.2019 klo 22:44

Olenko katkera tai mikä, mut en oikee sulata siskon kihloja. Eikö hän pärjää ilman miestä ollenkaan. Ite oon kohta 16 vuotta ollu ja hyvin pärjänny. Ehkä paremminki. Ei o kiukutteluu, ei tappeluu, ei tarvii miettii liikaa yms. Ehkä me ollaan siskon kans niin erinlaisia. Seuraavaks ne varmaan saa kakaran ja menee avioon. Onnee va heille.

Kylväsin vielä 3x7 härkäpapuu. Huomenna vois katella, mitä noille lopuille tekee. Kannattaako niitä ees kylvää enää. Ei riitä tila keittiönpöydällä enää.

Huomiseks ei ole suunnitelmii. Vois nukkuu pitkään ja sitten olla va. Laittaa toi soutulaite pois. Ottaa se taas käyttöön, ku siltä tuntuu. Nyt ei tunnu siltä.

Mä en ole vieläkään täältä löytäny muiden viestejä. En saa niitä aikajärjestykseen. Sit mulla on 2 ilmoitusta, joita en saa auki enkä tiä mistä ne ovat. Mut huomenna taas tutkaillaan paremmilla silmillä. Oon mä tänään löytäny omat viestini, eli jotain positiivistä.

Mahtaako ke olla chat, sitä oon täs miettiny ja missä. Mut kai mä huomenna saan siihenki vastauksen.

Mut nyt hyvää yötä

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 02.04.2019 klo 06:34

Hei, Saloka! Pakko kirjoittaa tänne, kun en ainakaan "omaan" ketjuuni saa yhteyttä. Laitoin jo kysymyksen ylläpidolle... En tiedä, missä on vika... Tää päivä on aika stressaava, ja olen jo juonut liikaa kahvia...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 02.04.2019 klo 09:10

Jardin Prive kirjoitti:
Hei, Saloka! Pakko kirjoittaa tänne, kun en ainakaan ”omaan” ketjuuni saa yhteyttä. Laitoin jo kysymyksen ylläpidolle… En tiedä, missä on vika… Tää päivä on aika stressaava, ja olen jo juonut liikaa kahvia…

Ei haittaa. Hyvä et yks ketju toimii ainakin. Tänään jatkuu tutkiskelu. En jaksa tehdä sitä ku pätkissä.

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 02.04.2019 klo 09:28

saloka kirjoitti:
Mahtaako ke olla chat, sitä oon täs miettiny ja missä. Mut kai mä huomenna saan siihenki vastauksen.

Hei,

Chatit jatkuvat ihan entiseen tapaan ja uusiakin alkaa vähän väliä. Tällä hetkellä Tukinetin etusivulla näkyy kuusi seuraavaksi tulevaa tai käynnissä olevaan chattiä.

Lisäksi kustakin teemakortista (Teemat & Palvelut osiosta) näkyy koska kussakin teemassa on chattejä. Eli jos vaikka käy Mieli Maasta tai Autismi-chateissä, niin kannattaa mennä kyseiseen teemakortiin. Kaikki tulevat chatit näkyvät sen alta.

Jos haluaa rajata näkyviin vai ne teemat, joissa järjestetään ryhmächattejä, niin kannattaa valita Palvelu -tippuvalikosta kohta ryhmächatit ja painaa tämän jälkeen rajaa.

Teemakortteja voi itse järjestellä esim. aakkosjärjestykseen, niin tutut asiat voivat löytyä siten paremmin.

Käyttäjä Mollyan kirjoittanut 02.04.2019 klo 10:02

Kyllä meni systeemi sekavaksi. Eipä olisi kannattanut muuttaa. Ei tee enää näillä sekavilla sivuilla edes käydä. Ehkä se onkin tarkoitus rajata käyttäjäkuntaa.

Käyttäjä Tammyka kirjoittanut 02.04.2019 klo 11:47

Komppaan edellistä. Mikä oli foorumin uudistuksen tarkoitus. Ei hyvältä näytä.

Käyttäjä kirjoittanut 02.04.2019 klo 15:34

Siis en osaa käytttää muita kuin tätä aikuisten elämä osiota. Näen myös ne chatit mutta en taatusti muista käydä katsomassa minä päivänä on sydänchatti.

En löydä esim. elämää maaseudulla, enkä sitä osiota missä puhuttiin äänistä. Olen lähes kaikki sanoja yrittänyt laittaa hakuun mutten vaan löydä.  Enkä usko, että mielenterveyteni kestää tuota hakulaitetta.

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 02.04.2019 klo 15:56

Hei maanvaiva ja muutkin,

Vanhat tutut ryhmät saa hyvin näkyviin esim. menemällä Teemat & Palvelut osioon ja sen jälkeen rajaamalla pelkät ryhmäkeskustelut. Jos haluaa ryhmät aakkosjärjestykseen kannattaa vielä valita tippuvalikosta Nimi. Esim. Elämää maaseudulla tulee esiin neljäntenä korttina. Tässä vielä kuvakaappaus. Jokaisesta ryhmästä on oma kortti. Mukana on uusiakin ryhmiä.

 

Käyttäjä kirjoittanut 02.04.2019 klo 16:06

Kiitos löytyi.

Mutta luulen, että muissa osioissa tuntee itsensä aika yksinäiseksi, jos sinne kirjoittaisi. Ihmeellistä lokeroitumista. Vaikka ennenkin oli mutta selkeesti heti, kun avasi sivuston näki, mihin osioon oli tullut uusi viesti.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.04.2019 klo 21:57

Onko täällä enää tukihenkilö keskusteluita? Onko joku löytänyt...