Olenko katkera tai mikä, mut en oikee sulata siskon kihloja. Eikö hän pärjää ilman miestä ollenkaan. Ite oon kohta 16 vuotta ollu ja hyvin pärjänny. Ehkä paremminki. Ei o kiukutteluu, ei tappeluu, ei tarvii miettii liikaa yms. Ehkä me ollaan siskon kans niin erinlaisia. Seuraavaks ne varmaan saa kakaran ja menee avioon. Onnee va heille.
Kylväsin vielä 3x7 härkäpapuu. Huomenna vois katella, mitä noille lopuille tekee. Kannattaako niitä ees kylvää enää. Ei riitä tila keittiönpöydällä enää.
Huomiseks ei ole suunnitelmii. Vois nukkuu pitkään ja sitten olla va. Laittaa toi soutulaite pois. Ottaa se taas käyttöön, ku siltä tuntuu. Nyt ei tunnu siltä.
Mä en ole vieläkään täältä löytäny muiden viestejä. En saa niitä aikajärjestykseen. Sit mulla on 2 ilmoitusta, joita en saa auki enkä tiä mistä ne ovat. Mut huomenna taas tutkaillaan paremmilla silmillä. Oon mä tänään löytäny omat viestini, eli jotain positiivistä.
Mahtaako ke olla chat, sitä oon täs miettiny ja missä. Mut kai mä huomenna saan siihenki vastauksen.
Mut nyt hyvää yötä