Yleistynyt ahdistushäiriö
Hei.
En oikeen tiiä miten tän kirjottasin, että ei tulisi väärin ymmärryksiä. Tai miten kirjotan niin että jaksan kirjottaa.
Mulla nyt todettiin yleistynyt ahdistushäiriö. Vuosia oon ollu enemmän tai vähemmän masentunut. Rankkaa lapsuudesta asti.. 2v menetin lapsenkin.
Mulla on 4v ja nyt viimiset pari vuotta lisääntynet sairauksien pelot, jotka johtaa kuolemaan. Myös muita pelkoja.
Nuorimman lapsi on nyt 5kk.
Lopulta nyt reilu kk sitten pyysin apua, en ollu oikee kelleen puhunu kuinka paljon pelkään asioita.
Siltä istumalta aloitettiin mielialalääke ja aikapian myös rauhottava. Nyt sit tuli vielä ilta lääkekkin.
Nyt on myös sanottu, että voin mennä vauvan kans sairaalaan lepäämään. Isompia lapsia myös.
Mul on siis kova kuoleman pelko.. mut nyt pyörii päässä itaetuhoiset ajatukset. Olin jo tänään niin ahdistunut, että kävin naarmuttamassa itseäni.
Miehelle oon nyt yrittäny puhua avoimesti. Mut nytki on jahdis ja arjet töissä.. sit ei ymmärrä et ku mietin et mitekän jaksan noiden isompien kans ku sen mielestä on helppoa, ku isommatki nyt syyslomal.
Oon loppu.