Yleistyneen ahdistuneisuushäiriön lääkehoito
Ajattelin kysyä, jos täältä löytyis joku muukin kuin minä, jolla on kyseinen häiriö ja lääkitys päällä.
Mulla on ollut myös keskivaikea masennus muutaman kerran, mutta tämä ahdistuneisuus on pahin oireeni. Olen syönyt nyt Sepramia 30 mg kohta kolmatta vuotta ja se kyllä pidentää pinnaa ja tasoittaa mielialanvaihteluita, mutta ahdistuneisuuteen se ei kauheesti auta. Mulla on unihäiriöitä myös. Elämäntilanne on ollut uuvuttava ja stressaava viimeiset kolme vuotta ja nyt olen saikulla kesäkuun puoliväliin. Kun aloitin Sepramin lihosin lyhyessä ajassa yli 10 kiloa, vaikka ei pitäisi vaikuttaa.
Lääkäri tarjosi pientä annosta Lyricaa nukahtamiseen ja ahdistuksen hoitoon. Ketipinoria olen kokeillut nukahtamiseen, auttoi kyllä, mutta musta tulee ihan zombie ja oon ihan tokkurassa. Atarax kans kokeiltu ja siitä musta tulee ihan flegu.
Oletteko syöneet Lyricaa ahdistuneisuuteen? Auttaako oikeasti? Toinen vaihtoehto on Valdoxan, joku uusi lääke masennukseen. Onko siitä apua? Mulla on reilusti ylipainoa ja pelkään, että lihoan vaan lisää. Vaikuttaako noi lääkkeet ruokahaluun? Oletteko miten lopetelleet Sepramia tai vaihtaneet sen Lyricaan tai Valdoxaan?
Mä käyn nyt kolmatta vuotta terapiassa, on ollut apua, mutta ei ainakaan vielä tarpeeksi.