Minä olen ollut pikkureissuissa viime aikoina. Kotona olen käynyt lähinnä kääntymässä ja vaihtamassa kassia. Nyt on kotona sotkua ja likaisia vaatteita. Tällainen sateisen harmaa päivä sopiikin hyvin siivoamiseen, mutta olisi varmaan pakko lähteä ensin kauppaan, kun on pesuaine päässyt loppumaan. Nooh, vähitellen liikkeelle...
Liiza2: Kiva, että seuraat meitä! Minullakin on joskus epäilty fibromyalgiaa, mutta sitä ei ole sitten tarkemmin pohdittu tai tutkittu. Minulla on myös ollut Triptyl käytössä joskus kauan sitten. Sitä kai kokeiltiin univaikeuksien hoitoon. En oikein muista, miten se toimi, mutta suuta muistan sen kuivattaneen. Pastillien imeskelystä oli apua. Toivottavasti sinulle löytyisi kunnon apua, kun ongelmasi ovat kestäneet jo niin kauan.
Desper: Kertoi, että oli oikein tapana ostaa lahjat itselle. Se olisikin myös mielenkiintoista nähdä, mitä toinen/toiset ostaa itselleen. Hyvä idea! Voisi olla vaikka pikkujoulutyyliin joku hintahaitari lahjalle.
Rina: Kyllä ostelu minuakin jotenkin aina kirpaisee. Nyt kun olen yrittänyt vähentää tavaraa, tulee myös mieleen, että "taas yksi roina nurkkiin", vaikka esimerkiksi sopivia vaatteitahan ihmisellä on pakko olla. Rehellisesti puhuen en koe ansaitsevani yhtään mitään, mutta sitä vastaan yritän kapinoida. Joskus nuorempana ostin paljon muille, mikä oli suorastaan hullua opiskelijabudjetilla.
Delffi: Voi sinua! Minusta Pompula puhui totta, kun totesi kaikkia jännittävän. Minä ilmoittauduin opiston kursseille, kuten kerroin, ja niille kursseille meno jännittää ja pelottaa ihan tosissaan. Olen ollut sen pelon edessä tosin monta kertaa. Tuollaiset kurssit voisivat sopia sinulle siinä mielessä, että siellä on yleensä eri ikäisiä kurssilaisia. Itseäsi vanhempien seura voisi tehdä sinulle hyvää. Toisaalta uskon, että se jännittämisryhmä ja Soku voisivat sopia sinulle aivan erityisen hyvin. Voiko ratsastustunnin viikonpäivää vaihtaa? Mitä mieltä tämä tuttavasi on siitä, mitä sinun kannattaisi tehdä?