Mailis, en tiiä minkä ikäistä piät vielä nuorena.
Mutta kaitpa olen vielä nuori aikuinen.
Tuo kiusattuna oleminen ei ole kyllä mitään mukavaa, ja siitä herkästi jää arvet.
Omalla kohdallani kun kiusaaminen oli henkistä, niin minun on nykyään mm. vaikea tutustua uusiin ihmisiin.
Toivottavasti myös olet oikeassa, että aika auttaa.
Lukossa, toivottavasti löytäisin vielä täältä kotikaupungistakin ystäviä tai edes yhen ystävän, jonka kanssa viettää aikaa.
Saa nähä miten sitten 19 päivä, kun on tapaaminen ja mahdollisesti kuulee lisää siitä SoKu-hankkeesta, että innostaako lähteä tähän hankkeeseen mukaan.
Itseäni vain mietityttää aina ryhmiin osallistuminen.
Lisäksi varmaan voisi olla hyvä, että yrittäisin mainita tuosta kiusaamisesta sitten tuolla tapaamisella..
Rina, itse kyllä muistan ajan ilman nettiä jotenkin.
Nykyään ei kyllä enään osaisi olla ilman nettiä, kun siihen on tottunut.
Itse en ole tainnut yhteenkään ihmiseen tutustua netin kautta..
Paitsi jos riparilaiset lasketaan, koska silloin kun kävin riparin, niin kävin ratsastusriparin ja yhden isosen ja yhden leiriläisen kans taisin jutella sähköpostitse ennen riparia.
Nykyään olen facebookissa tän yhden leiriläisen kans välillä ollut yhteyksissä, mutta eipä olla nähy kuitenkaan enään leirin jälkeen..
Mutta joo..vielä pitäisi jaksaa viikko tuohon seuraavaan tapaamiseen.
Saa nähä kuinka äkkiä menee viikko. Pitäis/Vois kyllä tuota tapaamista ennen tehdä se Avo-ohjelma, kuhan jaksaisi. Sen tekemiseen kun pitää varata aika paljon aikaa..
Viikonloppuna kun periaatteessa olis aikaa tehdä tuo Avo-ohjelma, kun on huonoa keliä luvattu viikonlopuksi. Tylsää sadetta nimittäin..
Toivottavasti tänään illasta olis hyvää keliä, että pääsisi vielä iltalenkille koirien kanssa.
Nyt tuolla ulkona nimittäin tuulee ja sataa.. :/
No, onneks ehin kuitenkin puoliltapäivin käydä yhen melko pitkän lenkin koirien kanssa, ennenkuin alkoi sataan.