Itsehän olen mietiskellyt, että pitäisköhän käydä jollekkin psykologille juttelemassa. Mutta olen tullut siihen tulokseen, että ne saattaa olla masentavia/flegmaattisia ja sit masentuu itse vain lisää eli en näe tarvetta.
Oon saattanut aiemminkin mainita asiasta, mutta itsehän kävin 25 kertaa neuropsykologilla (ko. Neuropsykologinen kuntoutus) ja ne käynnit oli oikeestikkin semmoisia, ettei ois yhtään kiinostanut mennä. Heti kun oli esim. 2 viikkoa väliä, niin olin, että "Jes! Vasta kahenviikon päästä seuraava käynti."
Tämä ko. neuropsykologi nimittäin oli jotenkin flegmaattinen ja tuli itselle monesti semmonen masennus fiilis tapaamisista.
Eikä edes tuota Neuropsykologisesta kuntoutuksesta ollut mitään hyötyä.
Työkkäriin mainitsin myös ammatinvalinnnan ohjaajalle, silloin kun se soitti (olikohan viimevuoden loppupuolella), ettei siitä ollut hyötyä.
--
Nyt kun olen käynyt työkkärin kautta ihan toisenlaisissa tapaamisissa, josta oon saanut tukea, kannustusta, ohjausta ja neuvontaa työllistymisiin ja koulutuksiin liittyvissä asioissa. Ja näistä tapaamisista olen tosiaan tykännyt ja ko. henkilö, jonka kans oon jutellut, niin on todella mukava ja hänestä on tullut mulle melko tärkeä, vaikkakin vähän vielä jännittän hänen kanssaan juttelemista.
Harmi vain, että noitten tapaamisten maximi kesto on 3 kuukautta eli mun kohalla pitäis periaatteessa jo tän olla ohi.
Mutta kun tuo 3 kuukautta on omasta mielestäni aivan liian lyhyt aika. Varsinkin jos tapaamisia ei joka kerta ole kerran viikossa.
Ja omasta mielestäni asiat on ihan kesken vielä omalta osaltani..
Noo.. saas nähä tuleeko vielä tapaamista/tapaamisia tän henkilön kanssa. Toivottavasti tulis 🙂
Ainakin viime viestistä sain sellaisen käsityksen, että mahdollisesti nähtäis vielä tän ko. henkilön kanssa.
Ja tosiaan tunnen, että noista tapaamisista on ollut mm. hyötyä ainakin se, että sain rohkeutta kysyttä eläinkauppaan työkokeilua ja sekin tuli koettua, jota en välttämättä olisi muuten koskaan kokenut.
Vielä jos saisin rohkeutta osallistua siihen SoKu-hankkeeseen, tai ainakin käydä katsomassa vähän että minkälaisia ne kokoontumiset on..
Mutta yksin porukkaan meneminen on vähän niin ja näin, koska pelkään, että jään ulkopuoliseksi (minua kiusattiin melkein koko peruskoulu, pääasiassa se oli hengistä eli syrjimistä, haukkumista ja matkimista).