Liiza2: Itse olen koiraihminen ja itselläni on tosiaan 2 whippettiä. Vanhempi whippet on 7 vuotta ja nuorempi täyttää juhannuksena (25.6) vuoden.
spellcaster: Oke. itekkin vanhemman whippetin kans aikoinaan kokeilin agilitya, mutta meillä se jäi sitten pois, koska putki ja pussi oli pelottavia koiran mielestä.
Itseäni kiinnostais myös kyllä tuo dobo. Mutta täällääpäin ei ole dobo-kursseja taidettu vieä kertaankaan järjestää.
Mutta huhuja olen kuullut, ett yks seura saattais järjestää semmoisen kurssin, mutta se on vain huhua.
Tällä hetkellä ehkä eniten kiinnostaa agility, mutta eiköhän me sitäkin ehitä Maxin kans kokeilla jossain vaiheessa.
Ainakin eilen kun kävin Mustissa & Mirrissä, ja näin tämän henkilön joka oli vetäjänä siinä pentukurssilla ja on vetäjänä myös siinä agilityn alkeiskurssilla.
Niin kun mainitsin, että pitäis keksiä jotain nyt Maxin kanssa, että sais mm. virtaa purettua. Ja samalla myös mainitsin, että mitkä oli vähän syynä siihen, etten ehkä vielä viittinyt kuitenkaan agilityn alkeiskurssille ilmoittautua. Niin tämä ko. henkilö tosiaan sanoi jotain ett "agilityyn kyllä aina ehtii.."
Eli eiköhän me jossain välissä Maxin kans kokeilla sitä agilityakin, kuhan nyt eka saan hallintapuolen tuon pikku riiviön kanssa kuntoon. Sehän kun nyt juhannuksena (25.6) täyttää vuoden, eli on hieman murkkuikä aika menossa nyt.
Toisinaan totellaan, mut toisinaan ei ja lenkillä välillä haukutaan toisille koirille.
Olen kyllä Maxin kanssa miettinyt, että pitäiskö alkaa käymään avoimissa kontakti-/ohitustreeneissä, joita täällä järjestetään kerran viikossa ja ne maksais sen 2/kerta.
Että jos sais ipanan kanssa vähän hallintaa parannettua vielä lisää.
Mutta joo..saas nähä minkälainen juhannus tästä nyt tulee.. luultavasti tylsä juhannus.