LonelyWolf kirjoitti monesta niin tutusta asiasta. Tuntuu hyvältä, että ihmiset kirjoittelevat täällä häpeämmällisemmistäkin jutuista. Minäkin olen joskus unohtanut pyykkejä koneeseen. Vielä tyypillisempi tapaus on ollut se, että unohtelen ruokia mikroon. Siis aikomuksena on ollut syödä, olen laittanut puuroa tai jotain ruokaa mikroon ja unohtanut ruoan sitten sinne vuorokaudeksi tai pariksi. Tuntuu kummalliselta, että syömisen voi niin totaalisesti unohtaa, mutta kyllä sekin masentuneena on mahdollista. Myös LonelyWolfin kirjoitus verhojen kiinni pitämisestä osuu ja uppoaa täällä. Päivätavoitteisiini kuuluukin avata _kaikki_ verhot. Usein avasin vain yhden verhon ja jätin muut kiinni. Yllättävän paljon positiivista vaikutusta on sillä, että avaa kaikki verhot. Ja edelleen juttu talvikengistä toukokuussa on tuttu juttu. Minäkin olen talsinut talvikengillä pitkälle keväseen. Vasta tällä viikolla taisin pitää ekaa kertaa kesäkenkiä. Onneksi ostin yhdet kesäkengät viime vuonna (pakotin itseni) ja tänä keväänä löysin tennarit lähimarketista, kun itseäni vähän hoputin. LonelyWolfille kannustuksia kenkien ostoon. Tunnustan kyllä liikkuneeni lähes koko viime kesän pitkähihaisissa vetimissä, kun en jaksanut kaivaa muuta esille. Onneksi oli niin kylmä kesä 😎. Kauheaa jotenkin, miten nämä oireet ja ongelmat kestävät vuodesta toiseen. Minulla on kyllä nyt toivoa paremmasta, ainakin vähän.
Pompula kirjoitti väärästä seurasta. Mahdatko tarkoittaa esimerkiksi sellaisia ihmisiä, joiden kanssa akut tuntuvat ennemminkin kuluvan kuin täyttyvän? Minulla on kokemusta joistakin sellaisista ihmissuhteista, eivätkä ne tietenkään ole kovin kivoja.
Selvisin eilisestä. Reissu oli fyysisesti tosi rankka ja kuuma keli rasitti lisää. Tänään onkin lihakset ihan tosissaan kipeinä. Nähtiin kyykäärme ja lisäksi mm. nokkosperhonen, sitruunaperhonen, neitoperho, suruvaippa ja sinivuokkoja. Hommiakin tuli edistettyä, mikä oli mukava juttu. Tänään pitäisi vielä jaksaa pari juttua. Ahdistaa jo etukäteen, kun joudun sosiaaliseen "pinteeseen", jossa en ehkä tiedä, miten päin olisin. Olen kuitenkin päättänyt mennä, kun niin vähän pidän yhteyttä ihmisiin. Sunnuntain ohjelma saattaa peruuntua.